Liigu sisu juurde
    Soovitatud tulemuste nägemiseks keri edasi
    Ooteajad on tavalisest pikemad
    Koroonaviiruse (COVID-19) tõttu saame praegu suure hulga päringuid ja töötame vähendatud koosseisuga. Kui sul on broneeringuni üle 72 tunni, võta meiega ühendust, kui saabumiskuupäev jõuab lähemale, et saaksime toetada inimesi, kes vajavad viivitamatut abi. Broneeringu muutmiseks või tühistamiseks mine oma reiside lehele või oma majutuse töölauale.

    Mis siis, kui pean tühistama hädaolukorra või vältimatu asjaolu tõttu?

    Pane tähele! See artikkel ei käsitle koroonaviiruse (COVID-19) pandeemiaga seotud asjaolusid. Loe meie COVID-19-ga seotud kergendavate asjaolude artiklit, et saada teavet COVID-19-ga seotud asjaolude rakendusala ja eriti pärast 14. märtsi 2020 tehtud broneeringute rakendusala piirangute kohta.

    Kuidas see toimib

    Kui pead tühistama ootamatu asjaolu tõttu, mida sa ei saa mõjutada, võime teha sulle tagasimakse või loobuda tühistamistrahvidest. Allpool on loetletud asjaolud, mis kuuluvad meie kergendavate asjaolude põhimõtete alla. Enne tühistamist kontrolli, kas sinu asjaolud on olemas allolevas loendis ja kas saad esitada nõutavad dokumendid.

    Pea meeles, et sanktsioonideta tühistamised on saadaval ainult kergendavate asjaolude korral, mis ilmnevad enne sinu broneeringu ametlikku saabumiskuupäeva. Peale selle ei kehti meie kergendavate asjaolude põhimõtted Luxe 'i või Luxury Retreatsi broneeringute kohta, nende kohta kehtivad spetsiaalsed Luxe' i külalise tagasimakse tingimused.

    Asjaolud, mille korral tuleb esitada dokumendid

    Majutaja, külalise, kaasmajutaja, lisakülalise, pereliikme või hooldaja surm. Sul palutakse esitada üks järgmistest dokumentidest:

    • surmatunnistus
    • nekroloog
    • uudis, kus nimetatakse lahkunut
    • politseiraport

    Ootamatu tõsine haigus või vigastus, mis mõjutab majutajat, korraldajat või reisiseltskonna liiget. Sul palutakse esitada arsti väljastatud avaldus, mis kinnitab, et isik ei saa majutada või reisida ootamatu raske haiguse või vigastuse tõttu. Avaldus peab olema dateeritud pärast broneeringu tegemist ja see tuleb esitada 14 päeva jooksul alates tühistamisest. Praegu ei kuulu meie kergendavate asjaolude põhimõtete alla varasemad asjaolud, mis olid kasutajale broneeringu tegemise ajal teada.

    Valitsuse määratud kohustused, nagu kohtukaasistujana tegutsemine, reisipiirangud, kohtusse ilmumine ja sõjaväeteenistus. Sul palutakse esitada ametlikust teatest koopia, mis on dateeritud pärast broneeringu tegemist ja mis sisaldab kohustust täitva isiku nime.

    Airbnb majutuskoha ettenägematu tõsine kahjustumine, probleemid selle hooldamise või kommunaalteenustega, mis muudavad külaliste majutamise ebaturvaliseks või takistavad külaliste juurdepääsu elementaarsetele mugavustele, nagu kraanivesi. Siia alla ei kuulu planeeritud remonditööd. Sul palutakse esitada kõik järgmised dokumendid:

    • tõendusmaterjal selle kohta, et probleemi kõrvaldamisega tegeletakse
    • hinnang probleemi kõrvaldamise aja kohta
    • arve tehtavate parandustööde kohta
    • fotod kahjustusest

    Transpordiühenduste sulgemine, mis teeb sinu sihtkohta reisimise võimatuks, sh teede sulgemine või lendude tühistamine olukorras, kus alternatiivsed reisimisvõimalused puuduvad. Siia alla kuuluvad ka loodusõnnetuste, näiteks maavärinate või tugevate tormide põhjustatud sulgemised ja tühistamised. Sul palutakse esitada teade teede sulgemise kohta või lennufirma dokument lennu tühistamise kohta ja tõendavad dokumendid, mis kinnitavad, et sinu sihtkohta ei ole võimalik reisida.

    Rongide, busside või parvlaevade tühistamised olukorras, kus samal päeval ei olnud alternatiivseid reisivõimalusi. Sinult küsitakse dokumentatsiooni, mis näitab selgelt, et vedaja ei tegutsenud kõnealusel päeval, näiteks ettevõtte veebisaidi kuvatõmmist või vedaja ametliku avalduse linki.

    Eraldi läbivaatamist nõudvad asjaolud

    Nende asjaolude korral ei nõuta dokumente, kuid meie erimeeskond vaatab iga juhtumi üle, et kas need ikka mõjutavad sind otseselt.

    Open Homesi broneeringud, mis on tühistatud. Lisateave Open Homesi kohta.

    Loodusõnnetused, terroristlik tegevus ja kodaniku-/poliitilised rahutused, mis takistavad külalisel sihtkohta või sihtkohast reisida või muudavad külaliste majutamise ebaturvaliseks.

    Epideemilised haigused, mis mõjutavad ootamatult piirkonda või inimeste rühma. Siia alla ei kuulu selle piirkonnaga seotud olemasolevad haigused, nagu malaaria Tais või denguepalavik Hawaiil. Igasugused haiguspuhangu toimumise ja meie põhimõtete rakendamise ulatusega seotud uuendused lähtuvad Maailma Terviseorganisatsiooni ja kohalike ametivõimude teadaannetest.

    Valitsuse, õiguskaitseasutuse või sõjaväe kehtestatud reisipiirangud, mis piiravad majutuskoha või elamuse asukohta või sealt tagasi reisimist.

    Ohutus- või turvanõuanded, mis on väljastatud majutuskoha või elamuse asukoha või külaliste lahkumiskoha kohta.

    Oluliste kommunaalteenuste katkestused majutuskoha või elamuse asukohas.

    Muudatused viisa- või passinõuetes, mis teevad sihtkohta reisimise võimatuks. Siia alla ei kuulu kaotatud või aegunud reisidokumendid.

    Mida edasi teha

    Kui oled kinnitanud, et sinu olukord vastab ülaltoodud nõuetele, tühista esmalt oma majutuskoha broneering või Airbnb elamus. Kui broneeringu puhul rakenduvad tunnustatud kergendavad asjaolud, teavitatakse sind, et broneering kvalifitseerub trahvideta tühistamiseks, ja saad täieliku tagasimakse, kui oled külaline.

    Kui sinu broneering ei kvalifitseeru automaatselt, jätka broneeringu tühistamist ja võta meiega nõude esitamiseks ühendust. Me juhendame sind järgmistes etappides, mille hulka kuulub vajalike dokumentide esitamine ja ootamine, kuni meie meeskond sinu juhtumi üle vaatab. Nõuded tuleb esitada 14 päeva jooksul alates tühistamisest.

    Isiklike tugiteenuste saamiseks logi sisse

    Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
    Registreeru