Liigu sisu juurde
    Soovitatud tulemuste nägemiseks keri edasi
    Ooteajad on tavalisest pikemad
    Koroonaviiruse (COVID-19) tõttu saame praegu suure hulga päringuid ja töötame vähendatud koosseisuga. Kui sul on broneeringuni üle 72 tunni, võta meiega ühendust, kui saabumiskuupäev jõuab lähemale, et saaksime toetada inimesi, kes vajavad viivitamatut abi. Broneeringu muutmiseks või tühistamiseks mine oma reiside lehele või oma majutuse töölauale.

    Kuidas esitada kergendavate asjaolude nõuet?

    Märkus. Kui sul on koroonaviiruse (COVID-19) tõttu vaja broneering tühistada, vaata üle meie artikkel tühistamisvõimaluste kohta.

    Kuidas tühistada

    Kui pead tühistama ootamatute asjaolude tõttu, mis ei ole sinu kontrolli all:

    1. loe meie kergendavate asjaolude põhimõtteid, et kontrollida, kas oled kaetud
    2. Veendu, et sul oleks olemas nõutavad dokumendid
    3. Tühista oma majutuskoha broneering või Airbnb elamus

    Kuidas see toimib

    Kui sinu broneeringu puhul rakenduvad tunnustatud kergendavad asjaolud, teavitatakse sind, et broneering kvalifitseerub trahvideta tühistamiseks, ja saad täieliku tagasimakse, kui oled külaline.

    Kui sinu broneering ei kvalifitseeru automaatselt, jätka broneeringu tühistamist ja võta meiega nõude esitamiseks ühendust. Me juhendame sind järgmistes etappides, mille hulka kuulub vajalike dokumentide esitamine ja ootamine, kuni meie meeskond sinu juhtumi üle vaatab. Nõuded tuleb esitada 14 päeva jooksul alates tühistamisest.

    Kas said vajalikku abi?