Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline

Hostidega ühenduse võtmine

See artikkel tõlgiti automaatselt.

Airbnb majutajaga ühenduse võtmine on lihtne - saada talle lihtsalt kiire sõnum, et anda talle teada, et oled huvitatud tema majutuskohast, teenusest või elamusest. 

Sinu ohutuse ja privaatsuse huvides saavad külalised ja majutajad üksteise telefoninumbrid alles pärast broneeringu kinnitamist. Lisateave selle kohta, miks on hea hoida suhtlust ja tehinguid Airbnb-s.

Enne broneerimist

Kui sul on kuulutuse kohta küsimusi, klõpsa või puuduta nuppu „Võta majutajaga ühendust“, et talle sõnum saata. Nõuanne: kui küsid konkreetsete broneeringu üksikasjade kohta, sisesta oma reisikuupäevad ja külaliste arv enne sõnumi saatmist.

Pärast broneeringu kinnitamist

Majutuskohtade ja teenuste jaoks

Kui sinu majutuskoha või teenuse broneering on kinnitatud, saad saata sõnumi oma majutajale (ja vajaduse korral kaasmajutajale) ja kõigile külalistele grupisõnumis. Teise võimalusena saad oma majutajaga ühendust võtta, kui lähed jaotisse „Reisid“, leia broneering ja võta temaga ühendust sama grupisõnumiga.

Kui oled broneerinud majutuskoha või teenuse ja sul on kaasreisijaid, võid kutsuda neid broneeringuga liituma.

Elamuste jaoks

Kui sinu elamuse broneering on kinnitatud, saad grupisõnumis sõnumi saata oma korraldajale, kaasmajutajale ja kõigile teistele elamusel osalevatele külalistele, sealhulgas teistele, kes ei kuulu sinu broneerimisrühma.

Kui soovid majutajale ja kaasmajutajatele privaatselt sõnumeid saata, saad seda teha oma rühma vestlusest, valides Üksikasjad ja seejärel saata majutajatele sõnumi. See sõnum on sinu, majutaja ja kõigi kaasmajutajate vahel privaatne.

Kui oled elamuse broneerinud, võid kutsuda oma sõpru sinuga liituma.

Pärast broneeringu lõpuleviimist

Kui reis, teenus või elamus on lõppenud, võid saata oma rühmale järelsõnumid või privaatsõnumi korraldajale.

Kui sul on probleeme maksetega, mida pead lahendama, saad seda teha lahenduskeskuses.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline

    Millal majutajale sõnumit saata

    You’re more than welcome to contact a host at any time, whether you’re booking a home, experience, or service.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Kuidas lugeda ja saata sõnumeid

    It all starts with a message, whether you’re a guest who has a question about a listing or a host who wants to share information about your ...
  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline

    Mida teha, kui majutaja ei vasta

    Hosts have 24 hours to respond to guests. Most hosts respond within a few hours, but time zones and lack of internet access might slow thing...
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru