Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid
Majutaja

Tagasimakse sinu külalisele

It can happen to the best of Hosts: The wifi is a no-show, or the hot tub isn't hot. If something gets in the way of your guest's good time, you can send them a full or partial refund before, during, or after their stay. We'll notify them right away, and process the refund within 48 hours. 

Once you send the money, the transaction is considered final.

Refunds prior to check-in

To refund a guest before their check-in date, go to Reservations, select a reservation, and click or tap Send or request money.

Külalisele raha tagastamiseks toimi järgmiselt.

  1. Ava lahenduskeskus ja klõpsa nupul „Saada raha“
  2. Vali külaline, kellele sa raha tahad saata, ja klõpsa nupul „Edasi“
  3. Jaotises „Vali põhjus“ vali põhjus, mis vastab sinu tagasimaksele kõige paremini
  4. Klõpsa nupul „Edasi“
  5. Sisesta tagasimakse summa ja lisa külalisele sõnum
  6. Klõpsa nupul „Edasi“ ja seejärel nupul „Saada“

Hosts should submit refunds or requests within 60 days after checkout.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru