Üksikasjalikud juhtnöörid
•
Külaline
Majutusbroneeringu tühistamine
Majutusbroneeringu tühistamine
Sinu plaanid on muutunud ja nüüd pead broneeringu tühistama. Broneeringut saad tühistada või muuta oma reiside lehel.
Broneeringu tühistamiseks tee järgmist:
- Klõpsa valikul „Reisid“ ja vali broneering, mille soovid tühistada
- Jaotises „Broneeringu üksikasjad“ klõpsa valikul „Tühista broneering“
- Vali tühistamise põhjus
- Klõpsa „Tühista broneering“
- Puuduta valikut „Reisid“ ja vali reis, mille soovid tühistada
- Jaotises „Broneeringu üksikasjad“ puuduta valikut „Tühista broneering“
- Vali tühistamise põhjus
- Puuduta valikut „Tühista broneering“
- Puuduta valikut „Reisid“ ja vali reis, mille soovid tühistada
- Jaotises „Broneeringu üksikasjad“ puuduta valikut „Tühista broneering“
- Vali tühistamise põhjus
- Puuduta valikut „Tühista broneering“
- Puuduta valikut „Reisid“ ja vali broneering, mille soovid tühistada
- Jaotises „Broneeringu üksikasjad“ puuduta valikut „Muuda broneeringut“
- Vali tühistamise põhjus
- Puuduta valikut „Tühista broneering“
Tagasimakse taotlemine majutuse ajal
Kui sul tekib peatumise ajal probleem, võid paluda majutajal see lahendada, taotleda osalist tagasimakset või broneeringu tühistamist kogu tagasimakse saamiseks. Oluline on esitada taotlus 24 tunni jooksul pärast probleemi märkamist ja majutajal on seejärel vastamiseks aega üks tund. Kui ta taotluse tagasi lükkab või ei vasta, võid paluda Airbnb abi.
Kas sellest artiklist oli abi?
Seotud artiklid
- Külaline
Tutvu oma majutaja tühistamistingimustega
Tagasimakse summa sõltub majutaja tühistamistingimustest ning tühistamise ajast. Kuidas käib tühistamine
Mõnikord juhtub, et pead broneeringu tühistama. Siin saad teada, kuidas broneeringut probleemivabalt tühistada.- Külaline
Mõtle välja, kui palju raha sa tagasi tahad saada
Tagasimakse summa sõltub sinu broneeringu tühistamistingimustest ja sellest, millal sa tühistad.
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru