Kui majutaja tühistab sinu broneeringu
While it’s rare, sometimes a Host may need to cancel a reservation. We understand this can impact your plans in a big way. Rest assured that every booking made on Airbnb comes with AirCover, protection for guests against significant issues, including Host cancellations within 30 days of check-in.
In the unlikely event a Host needs to cancel your booking within 30 days of check-in, you’ll automatically get a refund and we can help you find a similar or better home to rebook.
What to expect if your reservation is canceled
When a cancellation occurs, you’ll get an email with full details, including your refund info. Refund times may differ depending on how you paid.
If your cancellation happens within 30 days of check-in, we can also assist in rebooking a comparable or better listing.
Have questions? Check out our Rebooking and Refund Policy for details and limitations of AirCover.
As always, you can contact us if you need more help.
Seotud artiklid
- Üksikasjalikud juhtnöörid•KülalineKui su majutaja peab su broneeringu tühistamaKui su majutaja ei saa sind vastu võtta, siis ära ise tühista. Saada talle hoopis tühistamistaotlus – nii saad tagasi suurima võimaliku summ…
- Üksikasjalikud juhtnöörid•KülalineMillal sa raha tagasi saadKuigi väljamaksed tehakse peaaegu kohe, jõuab enamik neist kohale kümne päeva jooksul. Mõne makseviisi ja piirkonna puhul võib see siiski ka…
- Üksikasjalikud juhtnöörid•KülalineLeia üles oma majutuskoha tühistamistingimusedTagasimakse summa sõltub majutaja tühistamistingimustest ning tühistamise ajast.