Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline

Teenuse või elamuse broneeringu tühistamine tagasimaksega

See artikkel tõlgiti automaatselt.

Kas broneerisid teenuse või elamuse ja nüüd ei saa sa tulla? Kui tühistad tühistamisperioodil, teeme sulle täieliku tagasimakse.

Teavet oma broneeringu kohta leiad oma reisidest (või broneeringu kinnitusmeilist). Tühistamise tingimused leiad jaotisest „Broneeringu üksikasjad“.

Kui broneeringud tühistatakse väljaspool tühistamisperioodi

Kas sa ei märganud tasuta tühistamise tähtaega? Sinu majutaja võib siiski olla valmis tagasimakset tegema. Saad taotleda oma majutaja tühistamise tingimustest erandit, klõpsates või puudutades valikut „Tühista broneering“, vali põhjus ja seejärel klõpsa nupul „Taotle erandit“, et teada saada, kas ta on valmis sulle raha tagasi maksma. Hostil on taotlusele vastamiseks 24 tundi.

- lisateave teenuse või elamuse tühistamise tingimuste kohta.

Kupongi tagasimaksed

Kuponge ei tagastata. Kui tühistad broneeringu, mille maksmiseks kasutasid kupongi, ei saa kupongi uuesti kasutada. Uuri lähemalt, kuidas kupongid toimivad.

Krediidi tagasimaksed

Krediidi broneerimise tagasimaksete suhtes kehtivad sinu majutaja tühistamise tingimused. Sõltuvalt sellest, millal sa tühistad ja sinu broneeringule kehtivad tühistamise tingimused, võid saada tagasi broneeringu krediiti, mis tehakse sinu Airbnb kontol kättesaadavaks hilisemaks kasutamiseks.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru