Üksikasjalikud juhtnöörid
•
Majutaja
Aegunud või tühistatud kutsed, pakkumised ja taotlused
Aegunud või tühistatud kutsed, pakkumised ja taotlused
It's important to respond to guests within 24 hours, but if a pre-approved invite, special offer, or request expires, you have a few options.
Send another special offer
It’ll be valid for 24 hours. Here’s how they work and how to send one.
Ask for another request
Ask the guest to send another request for the dates they want and be ready to pre-approve or accept right away. You can also turn on Instant Book to automatically pre-approve questions and accept inquiries.
Withdrawn requests
If a guest withdraws a request before you respond, it’s likely because they booked another place. If they did it by mistake, just ask them to send a new request.
Kas sellest artiklist oli abi?
Seotud artiklid
- Majutaja
Täida oma koht kiiremini
Kui võtad broneerimistaotlusi vastu või eelkinnitad broneerimispäringuid 24 tunni jooksul, innustab see külalisi sinu majutuskohta broneerim… - Külaline
Mis saab siis, kui mu broneeringutaotlus lükatakse tagasi või aegub?
Kui majutaja lükkab su broneeringu tagasi või ei vasta 24 tunni jooksul, siis tasu ei võeta ja sa võid teise majutuskoha broneerida. - Majutaja
Eripakkumiste saatmine
Kui potentsiaalne külaline saadab sulle enne broneerimist sõnumi, saad talle vestluse kaudu saata erihinna või eripakkumise.
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru