Üksikasjalikud juhtnöörid
•
Majutaja
Kui külaline ei vasta sinu reisi muutmise taotlusele
Kui külaline ei vasta sinu reisi muutmise taotlusele
An unresponsive guest can be a little nerve-racking, but try not to worry. If your guest doesn’t respond to your trip change request, the reservation details will remain as is.
When to send a message
Because your guest’s reservation was already confirmed, a trip change request may come as a surprise to them. To ensure they have time to consider your changes, there’s no time limit for their response.
That said, if your request is important or urgent, send a message reminding them to accept or decline it. You can also try canceling the request and sending a new one.
If you’ve tried messaging and still can’t get hold of your guest or reach an agreement, visit the Resolution Center or contact us.
Kas sellest artiklist oli abi?
Seotud artiklid
- Majutaja
Kui külaline ei saabu
Kui külaline tühistab või ei ilmu kohale, järgime sinu määratud tühistamistingimusi ja teeme sulle kõik väljamaksed. - Külaline
Tühista reisi muutmistaotlus
Saad reisi muutmistaotluse tagasi võtta enne, kui see on kinnitatud. Ava oma reisid, leia sealt taotlus ja tühista see. - Majutaja
Kui külaline tekitab probleeme
Kui leiad, et külaline rikub mõnda majutuskoha reeglit või sa ei tunne end turvaliselt, võid tema broneeringutaotluse tagasi lükata või bron…
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru