Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid
Külaline

Kui sul tekib peatumise käigus probleem

Jäädvusta probleem ja saada majutajale sõnum

Pea meeles, et sul on alates probleemi avastamisest aega 72 tundi, et sellest oma majutajale või Airbnb-le teatada.

Teate koostamiseks toimi järgmiselt.

  • Jäädvusta probleem: võimaluse korral tee fotosid või videosalvestus, et jäädvustada puuduv või katkine mugavus.
  • Saada majutajale sõnum: majutaja on esimene, kellega ühendust võtta, kui sinu peatumise ajal peaks midagi juhtuma. On tõenäoline, et ta aitab sul probleemi lahendada. Selleks, et anda majutajale teada mis toimub, saada talle sõnum otse oma postkastist.
  • Küsi tagasimakset: kui pead probleemi tõttu tagasimakset taotlema, on suurem tõenäosus, et sinu majutaja aktsepteerib sinu taotluse, kui jõuate kõigepealt summas kokkuleppele. Saada majutajale lahenduskeskuses tagasimakse taotlus ja esita probleemi üksikasjad koos fotode või videoga.

Palu Airbnb-lt abi

Kuigi soovime, et majutajad ja külalised lahendaksid probleemi võimaluse korral omavahel, teame et see pole alati võimalik. Kui sinu majutaja ei suuda probleemi lahendada, ei vasta üldse või lükkab sinu tagasimaksetaotluse tagasi, anna meile sellest teada. Selleks klõpsa või puuduta broneeringu lehel nuppu „Küsi abi“. Keegi meie meeskonnast aitab probleemi lahendada.

Kui tuvastame, et AirCover külalistele hõlmab seda probleemi, aitame sul leida sarnase hinnaga samaväärse majutuskoha (oleneb saadavusest). Kui samaväärset kohta pole saadaval või sa ei soovi uuesti broneerida, maksame sulle kogu või osa raha tagasi.

Pea meeles: häda- või ohuolukorras võta kohe ühendust kohaliku politsei või hädaabiteenistusega. Kui sa ei tea kohaliku hädaabiteenistuse telefoninumbrit, leiad selle Airbnb rakenduse ohutuskeskusest. Kui sul on oma kogukonnas kodu jagamisega probleeme, võta ühendust meie naabruskonna toega. Muude ohutusega seotud probleemide korral saad meiega alati ühendust võtta spetsiaalse ööpäevaringse ohutusliini kaudu. Võta meiega ühendust telefoni, e-posti või vestluse teel.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru