Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid
Külaline

Sinu maksega läks midagi valesti

Is your transaction not going through? This can happen for a number of different reasons, including:

  • Your credit or debit card has expired
  • The billing address or phone number you entered don’t match those associated with your credit or debit card
  • The payment method you tried isn't accepted in your area
  • You’ve exceeded the daily withdrawal or purchase limit set by your bank or financial institution
  • Your credit or debit card doesn’t have sufficient funds to make the payment
  • Fraud prevention has been triggered

    Tips to resolve common payment problems

    Kas sellest artiklist oli abi?

    Seotud artiklid

    • Kuidas toimub reisi eest maksmine

      Millal broneeringu eest maksma peab? Mida teha, kui tehing ei õnnestu? Räägime rahaasjad lahti ja lahendame need tähtsad küsimused.
    • Külaline

      Miks mu krediitkaart tagasi lükatakse?

      See võib juhtuda mitmel põhjusel alates krediitkaardi aegumisest kuni pettuste ennetamiseni. Lisateabe saamiseks võta ühendust oma panga või…
    • Külaline

      Sobivad makseviisid

      Toetame mitmesuguseid makseviise, mis sõltub sellest, millises riigis sinu maksekonto asub.
    Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
    Logi sisse või registreeru