Soovitatud tulemuste nägemiseks keri edasi

    COVID-19 tõttu tühistamise võimalused

    Broneeringud, mis on tehtud hiljemalt 14. märtsil 2020

    Kui sinu broneering tehti hiljemalt 14. märtsil 2020 ja COVID-19 mõjutab sinu reisiplaane, saad teada, millised on sinu praegused tühistamis- ja tagasimaksevõimalused, minnes jaotisse „Broneeringu tühistamine“ ja valides „Minu reisiplaanid on COVID-19 pandeemia tõttu muutunud“.

    Olenevalt olukorrast võid näha üht või mitut järgmist võimalust.

    • Tagasimakse sinu majutaja tühistamise tingimuste alusel
    • Täielik tagasimakse, kui esitad meile läbivaatamiseks ametlikud dokumendid
    • Kergendavate asjaolude reisikrediit
    • Küsi majutajalt kogu raha tagasi

    Broneeringud, mis on tehtud pärast 14. märtsi 2020

    Kui sinu broneering tehti pärast 14. märtsi 2020 ja COVID-19 mõjutab sinu reisiplaane, kehtivad sinu majutaja tühistamise tingimused. Kui aga oled COVID-19-sse nakatunud, on see alati kaetud meie kergendavate asjaolude põhimõtetega.

    Kui sinu broneering ei vasta täieliku tagasimakse saamise tingimustele, saad alati saata oma majutajale sõnumi, et teada saada, kas ta oleks sulle nõus tegema lahenduskeskuse kaudu täiendavat tagasimakset.

    Kas said vajalikku abi?

    Seotud artiklid