Kui minu reisiplaanid muutuvad COVID-19 tõttu, siis millised on minu tühistamisvõimalused?
Et teada saada, millised on sinu praegused tühistamis- ja tagasimaksevõimalused, mine broneeringu tühistamise juurde ja vali Minu reisiplaanid on COVID-19 pandeemia tõttu muutunud.
Sul on alati järgmised võimalused:
- Tagasimakse vastavalt sinu majutaja tühistamise tingimustele
- Täielik tagasimakse, kui esitad läbivaatamiseks ametlikud dokumendid
Sõltuvalt sinu broneeringu tegemise ja saabumise kuupäevadest võidakse sulle esitada üks või mitu järgmistest võimalustest:
- Kergendavate asjaolude reisikrediit
- Küsi oma majutajalt kogu raha tagasi
Meie kogukonna tugimeeskond saab sulle pakkuda ainult samu võimalusi, mida näed veebis.
COVID-19 nakkuse tõttu haige olemine on alati kaetud meie tavaliste kergendavate asjaolude põhimõtetega ja saad tühistamisel valida „Mul on kergendav asjaolu“.
Küsi majutajalt suurem tagasimakse
Kui sinu broneering ei vasta täieliku tagasimakse saamise tingimustele, saad alati saata oma majutajale sõnumi küsimusega, kas ta on nõus sulle lahenduskeskuse kaudu täiendava tagasimakse tegema.