COVID-19 tõttu tühistamise võimalused
Broneeringud, mis on tehtud hiljemalt 14. märtsil 2020
Kui sinu broneering tehti hiljemalt 14. märtsil 2020 ja COVID-19 mõjutab sinu reisiplaane, saad teada, millised on sinu praegused tühistamis- ja tagasimaksevõimalused, minnes jaotisse „Broneeringu tühistamine“ ja valides „Minu reisiplaanid on COVID-19 pandeemia tõttu muutunud“.
Olenevalt olukorrast võid näha üht või mitut järgmist võimalust.
- Tagasimakse sinu majutaja tühistamise tingimuste alusel
- Täielik tagasimakse, kui esitad meile läbivaatamiseks ametlikud dokumendid
- Kergendavate asjaolude reisikrediit
- Küsi majutajalt kogu raha tagasi
Broneeringud, mis on tehtud pärast 14. märtsi 2020 ja enne 31. maid 2022
Kui sinu broneering tehti pärast 14. märtsi 2020 ja enne 31. maid 2022 ning sinu reisiplaane mõjutab COVID-19, kehtivad sinu majutaja tühistamise tingimused. Kui aga oled nakatunud COVID-19-sse, on see kaetud meie kergendavate asjaolude põhimõtetega.
Kui sinu broneering ei vasta täieliku tagasimakse saamise tingimustele, saad alati saata oma majutajale sõnumi, et teada saada, kas ta oleks sulle nõus tegema lahenduskeskuse kaudu täiendavat tagasimakset.
Alates 31. maist 2022 (k.a) tehtud broneeringud
Kui sinu broneering tehti 31. mail 2022 või pärast seda ja sinu reisiplaane mõjutab COVID-19, kehtivad sinu majutaja tühistamise tingimused. Meie kergendavate asjaolude põhimõtted ei hõlma nende broneeringute COVID-19-ga seotud tühistamisi.
Muud asjad, mida peaksid teadma
Ülaltoodud teave ei kehti Luxe'i majutuskohtade broneeringutele, mille kohta kehtivad eraldi Luxe'i majutuskohtade ümberbroneerimise ja tagasimakse tingimused. Enne 20. märtsi 2020 tehtud Luxe'i broneeringute kohta vaata Airbnb Luxe'i COVID-19 meetmeid ja küsimuste korral võta ühendust oma reisikujundajaga.
Lõuna-Korea riigisisestele broneeringutele kehtivad teised tingimused.
Seotud artiklid
- Külaline
Airbnb seikluste tühistamine
Kui tühistad vähemalt 30 päeva enne seikluse planeeritud algust või 24 tunni jooksul pärast broneerimist, saad kogu raha tagasi. - Külaline
Reisi tühistamine kergendavatel asjaoludel
Saa teada, millised on konkreetsed nõuded ja mida järgmiseks teha. - Majutaja
Mida tähendab tühistamise tingimuste rakendamine või nendest loobumine?
Kui sinu külaline muudab pikaajalist broneeringut vähem kui 30-päevase etteteatamisega, on sul võimalik rakendada oma tühistamise tingimusi …