Liigu sisu juurde
    Soovitatud tulemuste nägemiseks keri edasi
    COVID-19 uuendus
    Tühistamis- ja tagasimaksevõimaluste nägemiseks vali broneering lehelt „Reisid“. Meie kergendavate asjaolude põhimõtted hõlmavad ainult teatavaid broneeringuid. Me avaldame uudiseid iga kuu 1. ja 15. päeval.

    Millised võimalused mul on koroonaviiruse (COVID-19) tõttu majutuskoha broneeringu tühistamiseks?

    Parim viis saada lisateavet oma tühistamise ja broneerimise võimaluste kohta on alustada broneeringu tühistamise protsessiga. Pärast selle protsessi alustamist kuvatakse sulle valikud, mis põhinevad sellel, kas sinu broneering kuulub automaatselt meie kergendavate asjaolude põhimõtete alla või mitte. Olenevalt sinu broneeringu üksikasjadest võib sul olla võimalik taotleda tühistamist oma majutajalt ja saada täielik tagasimakse, ilma et peaksid talle otse sõnumit saatma.

    Külalistele

    Kui sinu broneering ei mahu meie kergendavate asjaolude põhimõtete alla, saad kontrollida, kas sellel on paindliku tühistamise võimalus. Kui on, saad kasutada tavalisi muutmise või tühistamise võimalusi.

    Tühistamise taotlemine oma majutajalt

    Olenevalt oma broneeringu üksikasjadest võid taotleda tühistamist otse majutajalt ja saada täieliku tagasimakse. Tühistamisprotsessi alustades saad teada, kas sul on see võimalus.

    1. Mine jaotisse Reisid ja leia reis, mille soovid tühistada
    2. Klõpsa või koputa valikut Kuva reisi üksikasjad
    3. Ülevaates klõpsa või koputa valikut Kuva üksikasjad
    4. Klõpsa või koputa valikut Muuda või tühista
    5. JaotisesTühista broneering klõpsa või koputa valikut Järgmine
    6. Vali tühistamise põhjuseks COVID-19 (koroonaviirus)
    7. Klõpsa või koputa valikut Küsi täielikku tagasimakset

    Majutajale antakse vastamiseks kuni 48 tundi või 24 tundi, kui broneering algab nädala jooksul. Kui ta nõustub tühistamisega, saadame tagasimakse koos teenustasu summaga sinu algsele makseviisile. Lisateave tagasimaksete toimimise kohta.

    Kui majutaja ei nõustu, saad siiski tühistada ja sinu tagasimakse määratakse kindlaks võõrustaja tavaliste tühistamise tingimuste kohaselt.

    Muud võimalused

    Kui sinu broneering ei vasta kergendavate asjaolude põhimõtetele või kui sinu majutaja ei nõustu tühistamisega, saad alati saata oma majutajale sõnumi küsimusega, kas ta on nõus sulle Lahenduskeskuse kaudu suuremat tagasimakset tegema.

    Majutajatele

    Kui külaline taotleb tühistamist, saad e-kirja, milles küsitakse, kas nõustud täieliku tagasimaksega. Kui saabumisaeg on 7 päeva jooksul, on sul vastamiseks aega 24 tundi, muul juhul on sul vastamiseks 48 tundi. Taotlusele vastamine:

    1. klõpsa või koputa e-kirjas valikut Vasta külalisele, mis viib sind Airbnb-sse
    2. Klõpsa kas Nõustu täieliku tagasimaksega või Keeldu tagasimaksest

    Kui nõustud täieliku tagasimaksega, ei mõjuta see sinu Supermajutaja staatust.

    Muud valikud

    Kui soovid COVID-19 tõttu tühistada broneeringu, mida meie kergendavate asjaolude põhimõtted ei hõlma, on sul sellegipoolest võimalik seda teha, kuigi sellega võib kaasneda trahv.

    Seotud artiklid
    Kas said vajalikku abi?

    Isiklike tugiteenuste saamiseks logi sisse

    Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
    Registreeru