Liigu sisu juurde
    Soovitatud tulemuste nägemiseks keri edasi
    Ooteajad on tavalisest pikemad
    Koroonaviiruse (COVID-19) tõttu saame praegu suure hulga päringuid ja töötame vähendatud koosseisuga. Kui sul on broneeringuni üle 72 tunni, võta meiega ühendust, kui saabumiskuupäev jõuab lähemale, et saaksime toetada inimesi, kes vajavad viivitamatut abi. Broneeringu muutmiseks või tühistamiseks mine oma reiside lehele või oma majutuse töölauale.

    Millised võimalused mul on koroonaviiruse (COVID-19) tõttu majutuskoha broneeringu tühistamiseks?

    Sõltuvalt sellest, millal broneerisid, võib sinu tühistamine kuuluda täielikult meie kergendavate asjaolude põhimõtete alla. Kui sinu broneering ei ole automaatselt kaetud, on meil täiendavaid võimalusi.

    Külalistele

    Kui sinu broneering ei mahu meie kergendavate asjaolude põhimõtete alla, saad kontrollida, kas sellel on paindliku tühistamise võimalusi. Kui jah, saad kasutada standardseid muutmise või tühistamise võimalusi.

    Tühistamise taotlemine oma majutajalt

    Kui broneering tehti enne 10. märtsi 2020, saabumiskuupäevaga enne 1. juunit 2020, või broneeriti ajavahemikus 10. märtsist kuni 1. juunini 2020, võid taotleda tühistamist otse oma majutajalt ja saada täieliku tagasimakse.

    Selleks pead oma kontole sisse logima veebibrauserist (mitte Airbnb rakenduse kaudu). Lehel Muuda või tühista olev bänner annab teavet selle kohta, kuidas taotleda oma majutajalt tagasimakset.

    1. Mine jaotisse Reisid ja leia reis, mille soovid tühistada
    2. Klõpsa või puuduta valikut Kuva reisi üksikasjad
    3. Ülevaates klõpsa või puuduta valikut Kuva üksikasjad
    4. Klõpsa või puuduta valikut Muuda või tühista
    5. Jaotises Tühista broneering klõpsa või puuduta valikut Järgmine
    6. Vali tühistamise põhjus COVID-19 (koroonaviirus)
    7. Klõpsa või puuduta valikut Küsi täielikku tagasimakset

    Majutajale antakse vastamiseks kuni 48 tundi või 24 tundi, kui broneering algab nädala jooksul. Kui ta nõustub tühistamisega, saadame tagasimakse koos teenustasu summaga sinu algsele makseviisile. Lisateave tagasimaksete toimimise kohta.

    Kui majutaja ei nõustu, saad siiski tühistada ja sinu tagasimakse määratakse kindlaks võõrustaja tavaliste tühistamise tingimuste alusel.

    Muud võimalused

    Kui sinu broneering ei vasta kergendavate asjaolude põhimõtetele või kui sinu majutaja ei nõustu tühistamisega, saad alati saata oma majutajale sõnumi, et teada saada, kas ta on nõus sulle Lahenduskeskuse kaudu suuremat tagasimakset tegema.

    Majutajatele

    Kui külaline taotleb tühistamist, saad e-kirja, milles küsitakse, kas nõustud täieliku tagasimaksega. Kui saabumisaeg on 7 päeva jooksul, on sul vastamiseks aega 24 tundi, vastasel juhul on vastamiseks aega 48 tundi. Taotlusele vastamine:

    1. klõpsa või koputa e-kirjas valikut Vasta külalisele ja sind viiakse Airbnb-sse
    2. Klõpsa kas Anna täielik tagasimakse või Keeldu tagasimaksest

    Kui nõustud andma täieliku tagasimakse, ei mõjuta see sinu supermajutaja staatust.

    Muud valikud

    Kui soovid broneeringu tühistada COVID-19 tõttu, aga see ei mahu meie kergendavate asjaolude põhimõtete alla, saada oma külalisele sõnum ja palu tal broneering tühistada. Majutaja trahvid ei rakendu külalise algatatud tühistamistele.

    Kui külaline ei nõustu broneeringut tühistama, saad broneeringu siiski tühistada, ent kohalduvad trahvid.

    Isiklike tugiteenuste saamiseks logi sisse

    Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
    Registreeru