Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Kogukonna põhimõtted
Külaline

Kas minu broneering on COVID-19 pandeemia ajal kergendavate asjaolude põhimõtetega hõlmatud?

Märkus: alates 31. maist 2022 ei kata meie kergendavate asjaolude põhimõtted enam COVID-19 pandeemiaga seotud asjaolusid. Enne 31. maid 2022 tehtud broneeringute ning Lõuna-Koreas ja Mandri-Hiinas tehtud riigisiseste broneeringute puhul on teatud COVID-19-ga seotud asjaolud jätkuvalt kaetud.

Selles artiklis selgitatakse üksikasjalikult, kuidas kergendavate asjaolude põhimõtted kehtivad COVID-19-st tulenevate tühistamiste korral.

Siin on ülevaade tingimustest, mil broneering on tühistatav kergendavatel asjaoludel.

Kui broneering on tehtud 14. märtsil 2020 või varem, on see kergendavatel asjaoludel tühistatav siis, kui tõesed on kõik järgmised väited.

  • Saabumiseni on kuni 45 päeva
  • ja broneering ei ole veel tühistatud
  • ja sa pole veel saabunud
  • ja sa ei saa pandeemia tõttu oma broneeringut kasutada

Kui kõik need väited on tõesed, võid broneeringu ise tühistada. Sellisel juhul pakutakse sulle tühistamise käigus tühistamise ja tagasimakse võimalusi. Broneeringu tühistamiseks kergendavate asjaolude põhimõtete alusel pead esitama tõendid selle kohta, et sa ei saa oma broneeringut kasutada COVID-19 tõttu.

Kui broneering on tehtud pärast 14. märtsi 2020 ja enne 31. maid 2022, on see kergendavatel asjaoludel tühistatav, kui kehtivad kõik järgmised tingimused.

  • Saabumiseni on 14 päeva
  • ja broneering ei ole veel tühistatud
  • ja sa pole veel saabunud
  • ja sina või su reisikaaslane on COVID-19-sse nakatunud

Kui kõik need väited on tõesed, võid tühistamiseks pöörduda meie kogukonna tugimeeskonna poole. Kui see on seaduslikult lubatud, palume sul haigestumist tõendada (nt COVID-19 testi tulemusega). Lisaks kaotad sa ajutiselt võimaluse teha oma kontolt uusi broneeringuid ning järgneva 14 päeva jooksul algavad broneeringud tühistatakse.

Kui su broneering ei ole tühistatav kergendavatel asjaoludel ja tühistad selle ikkagi, sõltub tagastatav summa majutaja tühistamise tingimustest. Enne tühistamise kinnitamist näed tagastatavat summat. Sellisel juhul tehakse väljamakse majutajale ja tagasimakse külalisele majutaja tühistamise tingimuste kohaselt, millega sa broneerimisel nõustusid.

Märkus: broneeringu tühistamise korral teeb Airbnb kõik majutajale kuuluvad väljamaksed ja külalise tagasimaksed majutaja tühistamise tingimuste kohaselt. Sel põhjusel ei võeta uuesti vaatluse alla broneeringuid, mis tühistati enne kergendavate asjaolude põhimõtete väljakuulutamist või pikendamist.

Kui broneerisid alates 31. maist 2022 (k.a), ei ole sinu broneering sobilik*, kuid sul on järgmised lisavõimalused

Kui sul on võimalik oma reisiplaane muuta, võiksid majutajalt küsida, kas ta on nõus broneeringut edasi lükkama.

Lisaks võid majutajale kirjutada ja temalt rohkem raha tagasi küsida ning kui ta on nõus, saab ta selle sulle turvaliselt lahenduskeskuse kaudu tagastada.

Kui oled juba tühistanud või saabunud majutuskohta, võid pöörduda abi saamiseks meie kogukonna tugimeeskonna poole.

*Lõuna-Korea riigisisesed broneeringud on jätkuvalt kaetud, kui sina või su reisikaaslane on nakatunud COVID-19-sse. Riigisisestele broneeringutele Mandri-Hiinas ja Luxe'i broneeringutele kehtivad teised tingimused.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru