Liigu sisu juurde
    Soovitatud tulemuste nägemiseks keri edasi

    Kas kergendavate asjaolude põhimõtted kehtivad minu broneeringule COVID-19 pandeemia ajal?

    Meie ametlikus artiklis selgitatakse üksikasjalikult, kuidas kehtivad kergendavate asjaolude põhimõtted COVID-19-st põhjustatud tühistamiste korral.

    Siin on kokkuvõte tingimustest, mis aitavad sul määrata, kas sinu broneering on kergendavatel asjaoludel tühistatav.

    Sinu broneering on tühistatav, kui kõik järgmised väited vastavad tõele:

    • broneering on tehtud hiljemalt 14. märtsil  2020
      • ning saabumiskuupäev jääb homse ja 31. oktoober 2020vahele
      • ja sa ei ole seda veel tühistanud
      • ja sa ei ole veel saabunud
      • ja sa ei saa kasutada oma broneeringut pandeemia tõttu

    Kui kõik toodud faktid vastavad tõele, saad selle ise tühistada ning sulle pakutakse tühistamise käigus erinevaid tühistamise ja tagasimakse võimalusi. Eeskirjade alusel tühistamiseks pead dokumentaalselt tõestama või tunnistama, et sa ei saa oma reisi COVID-19 tõttu lõpuni teha.

    Märkus. Kui oled COVID-19-sse nakatunud, saad broneeringu tühistada eeskirjade kohaselt üksikasjadest olenemata, kui võtad ühendust meie kogukonna tugimeeskonnaga. Sul palutakse oma haigust dokumentaalset tõestada.

    Sinu broneeringut ei saa kergendavatel asjaoludel tühistada, kui tühistad COVID-19 tõttu ja mõni järgmistest väidetest vastab tõele:

    • broneering on tehtud pärast 14. märtsi 2020 või
    • saabumiskuupäev on 31. oktoober 2020või
    • see broneering on juba tühistatud või
    • oled juba saabunud

    Kui sinu broneering ei ole sobilik ja sa tühistad, oleneb sinu tagasimakse suurus majutaja tühistamise tingimustest, ja me näitame sulle tagasimakse summat enne, kui sa tühistamise kinnitad. Sellisel juhul vabastatakse majutaja väljamaksed ja külalise tagasimaksed majutaja tühistamise tingimuste kohaselt, millega broneerimisel nõustusid.

    Märkus. Kui broneering tühistatakse, vabastab Airbnb kõik majutaja väljamaksed ja kõik külalise tagasimaksed majutaja tühistamise tingimuste kohaselt. Sel põhjusel ei võeta uuesti vaatluse alla broneeringuid, mis tühistati enne eeskirjade väljakuulutamist või pikendamist.

    Lisavalikud, kui su broneering pole sobilik

    Kui su plaanid on paindlikud, võiksid rääkida majutajaga, et tõsta broneering ümber hilisemale kuupäevale.

    Võid samuti oma majutajaga ühendust võtta, et taotleda lisatagasimakset, ja kui ta sellega nõustub, saab ta sulle raha turvaliseks ülekandmiseks kasutada lahenduskeskust.

    Lisateave

    Jälgime endiselt COVID-19 pandeemiat ning meil on kavas avaldada eeskirjade värskendusi iga kuu 1. ja 15. kuupäeval. Kui sinu broneeritud majutus algab pärast 31. oktoober 2020, siis tule siia lehele tagasi 1. oktoober 2020, kui meil on rohkem uudiseid selle kohta, kas sinu broneeringut saab tühistada kergendavatel asjaoludel.

    Seotud artiklid
    Kas said vajalikku abi?

    Isiklike tugiteenuste saamiseks logi sisse

    Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
    Registreeru