Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid
Külaline

Mida teha, kui majutuskoht ei ole minu saabudes puhas

Saada alati lahenduse leidmiseks sõnum oma majutajale. On tõenäoline, et ta aitab sul probleemi lahendada. Kui sinu majutaja ei saa sind aidata või soovid taotleda tagasimakset, oleme valmis sind aitama.

Saada tagasimaksetaotlus

Selle koostamiseks toimi järgmiselt.

  1. Kogu tõendeid: võimaluse korral tee fotosid või videosalvestus, et jäädvustada probleem, nt puuduv või katkine mugavus.
  2. Esita taotlus: kirjelda probleemi ja esita võimaluse korral fotod või videosalvestus. Võid paluda majutajal probleem lahendada, taotleda koristustasu tagasimakset või tõsise probleemi korral taotleda oma broneeringu tühistamist, et saada täielik tagasimakse allesjäänud ööde eest.
  3. Oota vastust: kui majutaja taotluse tagasi lükkab või ei vasta, võid paluda abi Airbnb-lt. Airbnb määrab ümberbroneerimise ja tagasimakse tingimuste alusel kindlaks, millist abi saame pakkuda.

Airbnb kaasamine

Kuigi soovime, et majutajad ja külalised lahendaksid probleemi võimaluse korral omavahel, teame, et see ei ole alati võimalik. Kui ilmneb probleem, mida te ei suuda omavahel lahendada (või majutaja keeldub tagasimaksest või ei vasta sinu tagasimaksetaotlusele), anna meile teada ja keegi meie meeskonnast aitab sind.

Kui leiame, et probleem on AirCoveriga kaitstud, maksame sulle kogu või osa raha tagasi või leiame sulle olenevalt asjaoludest sarnase või parema majutuskoha.

Pea meeles, et sul on alates probleemi avastamisest aega 72 tundi sellest meile teatamiseks.

Probleemide korral, mis võivad kujutada otsest ohtu tervisele, näiteks voodilutikad, hallitus või muud allergeenid, võta vajadusel ühendust kohaliku hädaabiteenistusega. Kui vajad broneeringuga abi, võid saata Airbnb-le taotluse ja me leiame lahenduse vastavalt meie ümberbroneerimise ja tagasimakse tingimustele.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru