Üksikasjalikud juhtnöörid
•
Külaline
Broneeringute eest maksmine Indias
Broneeringute eest maksmine Indias
Full payment is charged when a trip request is submitted
Indian credit cards require two-factor authentication, so guests residing there are charged for the full cost of the reservation when submitting a trip request. We’re unable to change the payment method once you’re booked.
If your request expires or is declined by the Host, we’ll immediately refund you in full, which can take up to 15 days for you to receive, depending on your bank or payment provider.
Understanding how payments in India work to avoid double-booking
Be careful submitting multiple trip requests for the same dates—if they’re all confirmed, you’ll be double-booked and the reservations will be subject to the Host’s cancellation policy.
Kas sellest artiklist oli abi?
Seotud artiklid
- Külaline
Tagasimaksed India majutuskohtade ja elamuste puhul
Kas sa peaksid Indias broneeritud majutuskoha või elamuse eest raha tagasi saama? Pea meeles, et India krediitkaarditingimused võivad mõjuta… - Külaline
Ohutusnõuanded majutuskoha valimiseks
Majutuskoha leidmiseks, kus saad end tunda kindlalt ja turvaliselt, on palju võimalusi alates hinnangutest kuni turvaomadusteni.
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru