Liigu sisu juurde
Kahjuks ei tööta mõned Airbnb veebilehe osad korralikult, kui JavaScript pole lubatud.
Abikeskus
Otsi
Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Avalehele
All topics
Sinu broneeringud külalisena
Sinu broneeringuga seotud probleemid
Sinu broneeringuga seotud probleemid
Suhtlemine oma hostiga
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Hostidega ühenduse võtmine
Getting in touch with a host on Airbnb is easy—just send them a quick message to let them know you’re interested in their home, service, or ...
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Mida teha, kui majutaja ei vasta
Hosts have 24 hours to respond to guests. Most hosts respond within a few hours, but time zones and lack of internet access might slow thing...
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Tasu võtmine tekitatud kahju eest
Accidents are rare, but they happen. If you, someone you invite, or a pet are responsible for damage during a home stay, service, or experie...
Üksikasjalikud juhtnöörid
Kuidas lugeda ja saata sõnumeid
It all starts with a message, whether you’re a guest who has a question about a listing or a host who wants to share information about your ...
Üksikasjalikud juhtnöörid
Fotode ja videote saatmine sõnumiga
Once your reservation for a home, service or experience is confirmed, you can share photos and videos up to 60 seconds in length in messages...
Reisiplaani ja broneerimise spikker
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Leia broneeringu teave
Looking for your reservation info? You can find details about a reservation you’ve booked by going to the go to the message thread with your...
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Elamuse broneeringu kinnituse leidmine
When you book an Airbnb Experience, we'll send you a booking confirmation via email. Having trouble finding it? Try checking your spam folde...
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Kui sa ei leia saidilt broneeritud majutuskohta üles
Hosts can choose to hide their listing at any time from search results, usually to prevent new bookings.
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Tööreisi üksikasjade lisamine broneeringule
If you’ve added your work email to your profile or enrolled in Airbnb for Work, you can add business travel notes to a trip. Being a “verifi...
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Majutuskoha broneeringus toodud külaliste arvu muutmine
Want to add or remove guests or pets from your booking? Just send a change request to your host. To invite specific guests in your travel gr...
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Laadi alla või prindi viisa saamiseks oma reisiplaan
You can download or print your travel itinerary for visa purposes, with the option to add your guests' full names or simply display the tota...
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Kasulikke nõuandeid Kuubale reisimiseks
Since Airbnb is just getting started in Cuba, here are some extra tips and guidelines to make sure your trip goes as smoothly as possible. I...
Reisijärgne abi
Üksikasjalikud juhtnöörid
Kuidas lahenduskeskus sind aitab
Need to send or request money for things related to your home stay, service, or experience? No problem! Go to the Resolution Center to open ...
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Pärast peatumist, teenust või elamust: erimeelsuste lahendamine
Disagreements don’t have to be disagreeable when you have a way to address the issues. Here’s how we can help:
Üksikasjalikud juhtnöörid • Host
Kuidas saata või taotleda raha lahenduskeskuse kaudu
A host sending their guest a partial refund for a missing amenity, a guest sending their host a payment for breaking a coffee mug, and much ...
Üksikasjalikud juhtnöörid
Kuidas leida oma lahenduskeskuse taotlusi
Want to check on the status of a request you sent, respond to one that you received, or review a past request? Learn how to find Resolution ...
Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline
Mida teha, kui unustasid midagi majutuskohta, elamusele või teenuse osutamise kohta
If you left something behind at a place you stayed, or during a service or experience, message your host directly for help. If you need to h...
Seotud teemad
Broneeringu olek
Külalise tehtud muudatused
Tühistamised
Saabumine
Lahkumine
Airbnb elamuse ettevalmistamine