Sinu broneeringud
Sinu broneeringud
Tühistamised
Muudatused
- Üksikasjalikud juhtnöörid
Broneeringu muutmine majutajana
Võid saata külalisele muutmistaotluse. Kui ta on sellega nõus, siis broneering uuendatakse. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Aktiivse reisi muutmine või tühistamine majutajana
Kui sul on vaja ülejäänud broneering tühistada, siis teata sellest kindlasti oma külalisele ja seejärel võta meiega abi saamiseks ühendust. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Külalise reisi muutmistaotlusele vastamine
Kui su külaline soovib muuta kinnitatud broneeringu üksikasju (nt broneeringut lühendada või pikendada), tuleb tal saata sulle muutmistaotlu… - Üksikasjalikud juhtnöörid
Kinnitatud või ootel broneeringute hinna muutmine
Kinnitatud broneeringu hinna muutmiseks võid saata muutmistaotluse või ootel oleva taotluse korral eripakkumise. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Koristustasu lisamine kinnitatud broneeringule
Kui tahad koristustasu lisada kinnitatud broneeringule või aktiivsele reisile, peab külaline sellega nõustuma. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Kui külaline ei vasta sinu reisi muutmise taotlusele
Kui külaline ei vasta ja sul on kiire, võid saata talle sõnumiga palve su taotlus kinnitada või tagasi lükata. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Lükka reisi muutmistaotlus tagasi
Nii külalised kui ka majutajad saavad muutmistaotluse tagasi lükata ja jätta broneeringu kehtima muutmata kujul. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Lisakülaliste lisamine elamusele
Kui lisakülalised tulevad ette teatamata, võib majutaja nad vastu võtta või paluda neil lahkuda.
Külalisele tagasimaksed ja hüvitamised
- Üksikasjalikud juhtnöörid
Tagasimakse sinu külalisele
Külalisele raha tagastamine sõltub sellest, kas sa oled ta juba ära majutanud või veel mitte. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Kas ma pean oma külalistele raha tagasi maksma, kui nad kaebuse esitavad?
Kui su teenus ei vasta meie põhinõuetele, võib Airbnb nõuda, et maksaksid külalisele raha tagasi. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Kuidas lahenduskeskus sind aitab
Lahenduskeskuse kaudu saad oma Airbnb reisiga seotud raha taotleda või saata. Külalised ja majutajad võivad pöörduda vaidluste lahendamiseks…
Kuidas broneeringud toimivad
- Üksikasjalikud juhtnöörid
Vaata külalise profiilifotot
Fotod ei pruugi olla saadaval, kuna need ei ole veel kinnitatud või külaline ei ole ühtegi üles laadinud. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Mis on vastamisprotsent ja vastamisaeg ning kuidas neid arvutatakse?
Me mõõdame seda, kui kiiresti ja järjepidevalt sa päringutele ja broneeringutaotlustele vastad. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Miks palutakse majutajatel vastata 24 tunni jooksul?
Kiired vastused broneeringutaotlustele ja -päringutele ning muudele sõnumitele suurendavad usaldust meie majutajate vastu. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Kuidas saan majutajana broneeringu olekut kontrollida?
Broneeringu olekut saad kontrollida mitmes kohas: broneeringutes, sõnumites või kalendris. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Broneeringu olekute tähendused
Saa teada, millised olekud su broneering läbida võib. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Kuidas ma saan kontrollida, kas külalise tehtud broneering on kinnitatud?
Kui broneering on kinnitatud, saad e-kirja. Lisaks võid vaadata oma broneeringuid, kalendrit või vestlust külalisega. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Leia kõik majutajana saadud broneeringud
Külaliste tulevaste broneeringute nägemiseks ava vahekaart „Täna“. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Kuidas ma saan kuupäevi kindla külalise jaoks hoida?
Mõnikord soovivad majutajad teha oma kalendris olevad kuupäevad broneerimiseks kättesaadavaks ainult kindlatele külalistele. Selleks võib su… - Üksikasjalikud juhtnöörid
Mida tähendab kui makse on ootel?
See tähendab, et majutaja on külalise broneeringutaotluse kinnitanud, kuid külalise makset pole veel sooritatud. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Majutuskoha kirjelduse värskendamine pärast seda, kui külaline on broneerinud
Ootel või kinnitatud broneeringutega külalised ei saa su kuulutuse muutmisest teada. Seepärast pead sellest neile otse teada andma.
Probleemid broneeringuga
- Üksikasjalikud juhtnöörid
Kui külaline tekitab probleeme
Kui leiad, et külaline rikub mõnda majutuskoha reeglit või sa ei tunne end turvaliselt, võid tema broneeringutaotluse tagasi lükata või bron… - Üksikasjalikud juhtnöörid
Kui külaline ei saabu
Kui külaline tühistab või ei ilmu kohale, järgime sinu määratud tühistamistingimusi ja teeme sulle kõik väljamaksed. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Kui külalised tahavad rohkem inimesi kaasa võtta
Kui sa saad vastu võtta rohkem inimesi ja soovid nende eest küsida lisatasu, võid saata oma külalisele reisi muutmistaotluse. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Elamuse vastutuskindlustus
Elamuse vastutuskindlustus on teenuse AirCover põhiosa, mis tagab Airbnb elamuse korraldajatele igakülgse kaitse. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Korraldajatele – vigastused Airbnb elamuse ajal
Vii kõik inimesed ohutusse kohta ja võta kohe ühendust kohaliku hädaabiteenistusega. Pärast seda teata juhtunust meile. - Üksikasjalikud juhtnöörid
Millist meditsiinilist evakueerimistuge võimaldavad Airbnb elamused ja seiklused?
International SOS aitab evakueerida majutajatest ja külalistest patsiente ning jagab kogu maailmas ekspertsoovitusi tervishoiu kohta.