See sisu pole sinu valitud keeles saadaval, seepärast tegime selle praegu lähimas olemasolevas keeles kättesaadavaks.

Külalistega suhtlemise põhitõed

Nõuanded ja kirjapõhjad reisijatega suhtlemiseks.
Autor Airbnb, kuupäev 8. jaan 2020
2 min lugemist
Uuendatud 3. mai 2023

Tõhus suhtlemine on positiivse peatumiskogemuse loomiseks väga oluline. Majutajana saad aidata külalistel end mugavalt tunda (ja teenid häid hinnanguid), kui suhtled selgelt ja kiiresti alates hetkest, mil külalised väljendavad huvi sinu majutuskoha vastu kuni nende majutuskohast lahkumiseni.

Nõuandeid sujuvaks suhtlemiseks

Ole aus. San Franciscos elav majutaja Daniel ütleb, et kirjeldab oma majutuskohta alati ausalt. Ta ütleb: „See, mida sa oma külalistele lubad, peab vastama tegelikkusele, kui nad kohale jõuavad.“ „Parem on olla kuulutuses tagasihoidlikum ja üllatada külalisi oodatust parema majutuskohaga kui vastupidi.“

Tunne külalise vastu huvi. Kaasavama majutuskogemuse pakkumiseks võid oma külaliselt lihtsalt küsida, mis aitaks tal end sinu juures mugavalt ja koduselt tunda. Empaatiaga (mitte eelarvamustega) jõuad kaugele.

Ole kättesaadav. San Franciscos elav Supermajutaja Annette ütleb oma külalistele: „Palun ära ise midagi paranda, ükskõik kui väike asi see ka poleks. Võta meiega kohe ühendust ja ajame asja korda.“ Sageli esile kerkivate küsimuste lahendamiseks kasutavad kogenud majutajad külalistega suheldes kiirvastuseid.

Ole hooliv. Külalislahkuse väljanäitamine võib muuta majutuse meeldivaks kogemuseks nii sulle kui ka külalisele. Külalised ütlevad sageli, et probleemi tekkides on nende jaoks kõige olulisem, kuidas majutaja nende murele reageerib.

Ole nutikas. Külalistega suhtlemine Airbnb rakenduses kaitseb sind, sest kõik vestlused on salvestatud. Nii saad vajadusel suhtluses kasutajatoega neile viidata. Samuti on kogu külalisega seotud teave ühest kohast lihtsamini leitav.

Olulised hetked, millal külalistega suhelda

Broneeringu päring: külalised hindavad kiiret vastust, kui nad sinuga majutuskoha broneerimiseks ühendust võtavad. Püüa vastata kõigile päringutele 24 tunni jooksul.

Kiire vastamine ei ole oluline mitte ainult külaliste rõõmustamiseks – see on ka üks Supermajutajaks saamise eeltingimus. Ajastatud sõnumite kasutamine aitab sul külalistele alati õigeaegselt teavet jagada.

Kohe broneerimise järel: üldiselt külalistele meeldib, kui majutaja tänab broneeringu eest.

Võid oma tervitussõnumit külalise profiililt saadud teabega isikupärastada. Nii võid näiteks küsida tema huvide, kodulinna ja hobide kohta. Ühtlasi saad võimaluse esitada täiendavaid küsimusi, nagu tema reisi eesmärk ja kes temaga koos reisib.

Enne kohalejõudmist: selgelt sõnastatud juhised, kuidas majutuskohta üles leida ja sisse saada, on väga olulised, sest aitavad külalistel liigse närvikuluta pärale jõuda.

Levinud küsimustele vastamiseks täida kõik väljad oma kuulutuse vahekaardi jaotises „Teave külalistele“, sealhulgas juhised sinu majutuskoha leidmiseks,saabumisjuhised ja wifi andmed. Seda teavet jagatakse sinu külaliste vahekaardil „Minu reisid“ 48 tundi enne nende plaanitud saabumisaega.

Saabumine: külalised – eriti need, kes on pärit ajalooliselt marginaliseeritud kogukondadest – on öelnud, et iseseisev saabumine on nende jaoks mugavam. Võid koostada ka majutuskoha juhendi teabega selle kohta, kuidas sinu majutuskoha süsteeme ja seadmeid kasutada.

Pärast esimest ööd majutuskohas: paljud majutajad ütlevad, et neile meeldib külalistega peatumise ajal ühendust hoida. Probleeme on kasulik ennetada, sellepärast on hea küsida, kuidas neil läheb.

Enne lahkumist: too selgelt välja, mida külalised peavad enne majutuskohast lahkumist tegema. Saadame külalistele meeldetuletuse koos sinu lahkumisaja ja -juhistega päev enne plaanitud lahkumist.

Pärast lahkumist: kõige parem on külalistele kohe hinnang jätta. Ole hinnangut kirjutades aus ja lugupidav ning kasuta kõikide külaliste hindamiseks samu standardeid. Mõned majutajad saadavad külalistele peatumise eest ka tänusõnumi.

Airbnb
8. jaan 2020
Kas sellest oli abi?