Mida teha, kui saad halva hinnangu?

Vasta negatiivsele tagasisidele konkreetsete faktidega, kuidas sa olukorra lahendasid.
Autor Airbnb, kuupäev 4. mai 2021
Uuendatud 24. veebr 2025

Halbu hinnanguid võib olla ebameeldiv lugeda, kuid isegi parimate hinnangutega majutajad saavad neid aeg-ajalt. Mõned nõuanded külaliselt saadud negatiivse tagasisidega tegelemiseks.

Vastamine halbadele hinnangutele

Avaliku vastuse jätmine näitab külalistele, et oled soovitustele avatud. Lühike ja sõbralik vastus võib näidata teistele külalistele, et hoolid nende kogemustest.

„Ma ei eelda, et majutajal oleksid ainult positiivsed hinnangud“ ütleb külaline Andrew, kes on ühtlasi Berliinis tegutsev Supermajutaja. „Mulle avaldavad palju rohkem muljet sellised majutajad, kes võtavad kriitikat tõsiselt.“

Siin on mõned nõuanded halbadele hinnangutele vastamiseks.

  • Täna külalist tagasiside eest. Võid lihtsalt kirjutada: „Aitäh hinnangu eest! Oleme väga tänulikud, et leidsid aega oma reisi kommenteerida.“
  • Kirjelda, kuidas sa oma majutuskohta täiustad. Võid kirjutada: „Meil on kahju, et voodid olid ebamugavad. Sinu une kvaliteet on oluline, mistõttu lisasime vooditele kattemadratsid.“

Võid taotleda iga sellise hinnangu eemaldamist, mis ei vasta sinu arvates meie hinnangu andmise põhimõtetele, nt kättemaksuks kirjutatud hinnang.

Õpi tegutsedes

Majutuskoha mittevastavus kirjeldusele ja puhtuseprobleemid on kaks kõige levinumat põhjust, miks külalised annavad majutajatele vähem kui viis tärni. Kasuta külaliste tagasisidet selleks, et muuta oma majutuskoht veel paremaks.

Mõned näited, kuidas külalistele näidata, et oled konstruktiivsele tagasisidele avatud.

  • Suhtu tagasisidesse kui kasvuvõimalusse. Külalised pakuvad vaatenurki, mille peale sa pole ehk ise tulnud, nagu näiteks saabumisprotsessi lihtsustamine või rohkem puhtaid rätikuid majutuskohas.
  • Ole aus. Hoia oma fotod ja majutuskoha kirjeldus ajakohased, et need kajastaksid seda, mida sa praegu pakud. Selgita, kuidas lahendad võimalikke kitsaskohti, nt pakud tänavamüra summutamiseks majutuskohas kõrvatroppe.

  • Ole kaasav. Püüdle selle poole, et kõik külalised tunneksid end oodatult. Kasuta sooneutraalset kõnepruuki ning too esile ligipääsetavust võimaldavaid omadusi.
  • Suhtle külalisega kogu peatumise vältel. Kasuta ajastatud sõnumeid, et küsida, kuidas tal läheb, ja lahenda koheselt kõik probleemid.

Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.

Airbnb
4. mai 2021
Kas sellest oli abi?