Kuidas aidata vältida majutamisega seotud probleeme
Luubi all
Hoia torumehe, elektriku ja kaasmajutaja kontaktandmed käepärast, et probleemide lahendamine oleks lihtsam
Rutiinne hooldus aitab tagada sinu majutuskoha laitmatut toimimist
Avatud suhtlemine ja empaatia aitavad sul probleeme ennetada ja nendega toime tulla
Midagi võib valesti minna ka kõige parema ettevalmistuse puhul. Võib juhtuda, et külaline ei leia sinu jäetud võtit või majutuskohas tekib toruummistus. Kuigi tõsiseid probleeme esineb harva, mõtlevad edukad majutajad läbi, kuidas ootamatustega toime tulla.
Vaata, kuidas California osariigi Oaklandi Supermajutaja Diana soovitab toime tulla keeruliste olukordadega majutamisel.
1. Loo tugimeeskond
Majutamine on seotud kogukonnaga ja kogukond hõlmab inimesi, kes muudavad sinu majutustegevuse sujuvaks.
„Meil on torumehe, elektriku ja koristaja kontaktandmed alati käepärast,“ ütleb Diana. Ja kui ta on ise linnast väljas, asendab Dianat tema õde, kes on valmis külalistele appi tõttama. „Probleemide tekkimisel ei jäeta meid kunagi hätta.“
2. Teosta korrapärast hooldust
Majutamise puhul tuleb olla valmis tegelema kiiresti lekkiva toru või katkise küttekehaga. Aga ennekõike tuleks probleemide tekkimist ennetada.
„Mul on oma hooldustööde nimekiri, mille vaatan igal aastal üle,“ ütleb Diana. „Mõned tööd teen ise, teiste jaoks palkan spetsialisti. Iga majutuskoht on erinev, kuid oluline on teada, mida tuleb majutuskoha korrashoiu tagamiseks teha.”
Diana iga-aastane hooldustööde nimekiri sisaldab järgmist:
- vihmaveerennide puhastamine lehtedest ja muust prahist
- kõikide kütte-, ventilatsiooni- ja kliimaseadmete kontrollimine
- raskesti ligipääsetavate katuseakende pesemine, et majutuskoht oleks hästi valgustatud
3. Sea suhtlemine esmatähtsaks
Külalistega tõhusa suhtluse tagamiseks ole aus ja realistlik.
„Minu arvates on väga oluline mitte anda liiga palju lubadusi, vaid selle asemel rohkem suhelda,“ ütleb Diana. „Isegi kui mul ei ole hetkel lahendust, annan külalisele teada, et töötan selle kallal.“
Kui toru vahetult enne külalise saabumist purunes, haaras Diana kohe telefoni.
„Helistasin külalisele ja andsin talle teada, et tegeleme olukorraga ning küsisin, kas võiksin tema saabumisaega edasi lükata,“ ütleb Diana. „Võimaldasin ka hilisemat lahkumisaega, mis talle sobis ning jätsin pudeli veini ja tänukirja. Paljude külaliste jaoks on avatud suhtlemine ja väikesed tänuavaldused – olgu selleks vein või kohaliku kohviku kinkekaart – väga olulised.”
4. Kuula ja ela kaasa
„Meil on problemaatilised uksed, mida külalised sageli avada ei oska, kuigi olen lisanud juhised meie majutuskoha juhendisse ja saabumisjuhistesse,“ ütleb Diana. „Kui see nii juhtub, kuulan nad alati ära ja jagan kannatlikult selgitusi telefoni teel, või lähen ise kohale.”
Mõned asjad, mida Diana on aastate jooksul oma külalisi kuulates õppinud:
- paku võtmeta sisenemist, et muuta saabumine lihtsamaks
- taga piisav välisvalgustus, et külalised jõuaksid ka pimedas turvaliselt kohale
- küsi külalistelt varakult reisiteavet ning korda üle saabumis- ja lahkumisajad
5. Enneta enamlevinud probleeme
Probleeme võivad tekitada nii külaliste varajane saabumine ja hilinenud lahkumine kui ka koristamisega seotud viperused. Siin on mõned ideed võimalike probleemide vältimiseks.
- Määra konkreetsed saabumis- ja lahkumisajad ning lisa põhjendused („Saabumine on lubatud alates kella 15.00-st, et koristajal oleks aega majutuskoht ette valmistada“)
- Määra oma broneerimiseelistused , et jääks rohkem aega koristamiseks
- Kaalu külalistele pagasihoiu pakkumist, kui tead, et nad saabuvad varem
- Külaliste ootuste kujundamiseks lisa oma kuulutusele peamine – kuidas majutuskohta siseneda, milline sinu majutuskoht välja näeb ja saabumisjuhised
Koosta ka majutuskoha juhend, mis sisaldab juhiseid wifi ja keerukamate seadmete kasutamiseks
Võimalike probleemide ette aimamine aitab pakkuda külalistele suurepärast kogemust.
Kui sul on veel küsimusi või tekib probleeme, võid abi saamiseks meiega ühendust võtta.
Diana ei ole Airbnb töötaja ega täida Airbnb juhtnööre. Loova majutajana teeb ta koostööd Airbnb-ga. Diana pani oma mõtted paberile ja lõi selle video. Kõik arvamused, naljakad juhtumid või kogemusest tulenevad väited on tõesed, tema enda omad ega ole Airbnb ametlikud avaldused.
Luubi all
Hoia torumehe, elektriku ja kaasmajutaja kontaktandmed käepärast, et probleemide lahendamine oleks lihtsam
Rutiinne hooldus aitab tagada sinu majutuskoha laitmatut toimimist
Avatud suhtlemine ja empaatia aitavad sul probleeme ennetada ja nendega toime tulla