See sisu pole sinu valitud keeles saadaval, seepärast tegime selle praegu lähimas olemasolevas keeles kättesaadavaks.

Kuidas oma esimesi Airbnb külalisi vastu võtta

Paku külalistele iga kord meeldejääv peatumine.
Autor Airbnb, kuupäev 20. nov 2019
Uuendatud 10. juuni 2024

Sul võib olla küsimusi selle kohta, kuidas esimeste külaliste saabumiseks valmistuda. Siin on mõned nõuanded, et kõik mööduks ladusalt.

Muuda sisseregistreerimise protsess lihtsaks

Pane paika lihtne ja töökindel kava. Lisa saabumisjuhendisse oma majutuskohta jõudmise juhised, sisseregistreerimise meetod ja samm-sammuline saabumise juhis. Paljud külalised eelistavad mugavat iseseisvat sisseregistreerimist, mis võimaldab pääseda majutuskohta ilma sinu kohalolekuta.

Külalisele kuvatakse sinu saabumisjuhised tema reisi üksikasjades 48 tundi enne plaanitud saabumist või kui sul on paindlikud tühistamise tingimused, siis 24 tundi enne plaanitud saabumist.

Aima külaliste vajadusi ette

Kõik inimesed on erinevad, kuid enamik külalisi eeldab, et saab teatud asju ja teavet kasutada. Mugava peatumise võimaldamiseks tee järgmist.

  • Varu põhitarbeid. Nende hulka kuuluvad rätikud, voodipesu, padjad, seep ja tualettpaber.

  • Ole kättesaadav. Pane paika plaan, kuidas probleeme kiiresti lahendada, ja tuleta külalistele meelde, et nad saavad sinuga alati ühendust võtta, kui midagi peaks juhtuma.

  • Lisa majutuskoha juhend. Anna olulist teavet, näiteks kuidas internetti pääseda ja seadmeid kasutada. Trüki see teave välja ja jäta kohta, kus külalised selle hõlpsalt üles leiavad.

  • Lisa teejuht. Jaga kohalikke nõuandeid, sh kohti, kus einestada ja ostelda, vaatamisväärsusi külastada ning looduses viibida.

Suhtle algusest peale ja sageli

Iga kord, kui külalisega suhtled, saad kujundada tema ootusi ja näidata, et hoolid tema vajadustest.

  • Loo kodune ja kutsuv keskkond. Rakenda kindlasti kaasavaid toiminguid, et kõik külalised tunneksid end sinu majutuskohas mugavalt. Alusta sellest, et küsid, mis aitaks külalisel end sinu juures koduselt tunda.

  • Ole mõistev. Püüa näha olukordi külalise vaatenurgast.

  • Vasta kiiresti. Kõrge vastamisprotsendiga majutajate kuulutused ilmuvad Airbnb otsingutulemustes kõrgemale kohale. Kasuta kiireks suhtlemiseks rakendust ja seadista ajastatud sõnumeid, et anda olulistel hetkedel, nt saabumisel, vajalikku teavet.

Siin on mõned näidissõnumid, mida võiksid teatud hetkedeks ajastada. Neis näidetes kasutatakse lühikoode ehk kohatäiteid, mis sisestavad automaatselt broneeringu, kuulutuse ja külalise andmed. Sisesta need rippmenüüst, sest käsitsi sisestades need ei tööta.

Hoia oma majutuskoht puhas ja korras

Külalised loodavad leida eest puhta majutuskoha. Järgi koristuskava, mis hõlmab kõigi pindade, põrandate ja kodutekstiilide puhastamist.

  • Kontrolli, ega kusagil pole plekke, mustust ega vedele juuksekarvu. Sageli jäetakse voodialused, sahtlid ja aknakatted koristamata.

  • Eelista neutraalseid lõhnu. Intensiivsed lõhnad võivad külalisi häirida. Ava koristamise ajaks aknad ja kasuta mahedaid mitmeotstarbelisi desinfitseerimisvahendeid. 

  • Eemalda isiklikud esemed või paiguta need silma alt ära. Ebavajalike esemete puudumine muudab majutuskoha külalisele hubasemaks.

Küsi ja jäta hinnanguid

Sinul ja külalisel on pärast lahkumist hinnangu andmiseks 14 päeva. Hinnangud avaldatakse, kui nii majutaja kui ka külaline on hinnangu kirjutanud, või kui 14 päeva saab läbi. Külalised saavad anda tärnihinnangu kogu peatumisele üldiselt ning kuues alamkategoorias: puhtus, kirjeldusele vastavus, saabumine, suhtlus, asukoht ja hinna-kvaliteedi suhe.

Sinule antud esimesed hinnangud on eriti tähtsad. Sinu kuulutusel kuvatakse üldhinne pärast kolme hinnangu saamist ja see võib mõjutada kuulutuse kohta otsingutulemustes. Võiksid ajastada lahkumise päevaks sõnumi, kus palud külalistel anda oma peatumisele hinnang.

Ole hinnanguid kirjutades aus ja lugupidav ning kasuta kõigi külaliste hindamiseks samu standardeid. Hinnangud aitavad luua usaldust külaliste ja majutajate vahel.

Õppesari: esimese külalise ootuses

Leia veel nõuandeid

Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.

Airbnb
20. nov 2019
Kas sellest oli abi?