Kuidas kirjutada mõjuv pealkiri
Lühike ja hõlpsasti loetav pealkiri aitab sinu majutuskohal otsingutulemustes silma paista.
Autor Airbnb, kuupäev 13. okt 2025
Pealkiri on võimalus juhtida tähelepanu oma majutuskoha suurepärastele omadustele. Lühikesed pealkirjad toimivad kõige paremini ja sa ei pea kasutama kõiki 50 saadaolevat tähemärki.
Siin on sulle inspiratsiooniks kolm pealkirja.
- „Mereäärne puhkus kajakkidel“
- „Romantiline Victoria stiilis külalistetuba“
- „Keskkonnasõbralik stuudio Los Angelese lennujaama lähedal“
Pealkirja kirjutades mõtle, mis muudab sinu majutuskoha meeldivaks ja ainulaadseks. Ära püüa korraga esitada kogu lugu – lihtsalt kutsu külalisi lähemalt uurima.
Proovi mõjuva pealkirja kirjutamiseks neid nõuandeid.
- Märgi üles paar sõna, mis sinu kohta kõige paremini kirjeldavad, näiteks „vaikne“, „valge“ ja „kesklinnas“.
- Märgi ära omadused, mis võivad külalistes huvi äratada, näiteks mõne turismiobjekti lähedus.
- Ära lisa üksikasju nagu linn või voodikohtade arv, mis on juba otsingutulemustes määratud.
- Kirjuta suurtähega ainult pealkirja esimene sõna ja pärisnimed.
- Väldi emotikone, sümboleid ja erimärke.
Saad pealkirja alati muuta. Paljud hostid uuendavadki kuulutuse pealkirja, kui lisavad mugavusi või saavad teada, mis nende esimestele külalistele kõige rohkem meeldis.
Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.
Airbnb
13. okt 2025
Kas sellest oli abi?
