Soovitatud tulemuste nägemiseks keri edasi

    Uued juhised kuulutuse pealkirja kirjutamiseks

    Uuenda pealkirja ja tõsta oma majutuskoht otsingutulemustes esile.
    Autor Airbnb, kuupäev 17. juuni 2022
    2 min lugemist
    Uuendatud 22. juuni 2022

    Luubi all

    • Hoia pealkiri lühike, siis mahub see mobiiltelefoni ekraanile

    • Väldi emotikone ja suurtähtades kirjutamist

    Tegime hiljuti aastakümne suurima muudatuse Airbnb-s ja eemaldasime selle käigus otsingutulemustest majutaja kirjutatud pealkirjad. Soovisime kasutada pealkirjades ühtset formaati, et külalistel oleks neid lihtsam lugeda, olenemata keelest või kasutatavast seadmest.

    Oleme saanud alates uuenduse käivitamisest majutajatelt muudatuste kohta palju tagasisidet, sh arvukalt soove tuua kuulutuse pealkirjad külaliste otsingutulemustesse tagasi. Mõistame, miks majutajad suhtuvad pealkirja nii kirglikult: kuulutuse pealkiri on üks esimesi asju, mida külalised otsingutulemustes loevad ja annab võimaluse rõhutada seda, mis muudab sinu majutuskoha ainulaadseks.

    Alates 30. juunist ilmuvad isekirjutatud pealkirjad taas külaliste otsingutulemustesse. Samuti anname uued juhised mõjuva pealkirja kirjutamiseks, mis aitab su kuulutusel otsingus silma paista, seab külaliste ootusi ja tekitab huvi sinu majutuskohta broneerida.

    Lühikesed pealkirjad toimivad kõige paremini

    Külalised teostava Airbnb osinguid mitmesugustes seadmetes, millel on erineva suurusega ekraanid. Veebibrauseris hästi toimiv pealkiri võib olla mobiilirakenduses kerimiseks liiga pikk.

    Pikemad pealkirjad lühendatakse otsingutulemustes automaatselt ja pealkirja ülejäänud osa asendatakse kolme punktiga. Näiteks „Järvevaatega majake lõkkeaseme ja paadisillaga“ näeb välja selline: „Järvevaatega majake…“

    Piiratud tähemärkide arv aitab tagada, et pealkiri kuvatakse täielikult nii arvuti töölaual kui ka mobiilseadmes. Reisil viibivad külalised kasutavad otsinguks tavaliselt mobiiltelefoni, mis tähendab, et kuvatakse ainult 32 tähemärki. Kui su pealkiri on pikem kui 32 tähemärki, kirjuta esmalt kõige olulisem teave.

    Kolm head näidet lühikesest kuulutuse pealkirjast:

    • Moodne loft vaatega kesklinnale
    • Hubane mägimaja kokkadele
    • Rannavilla Año Nuevo lähedal

    Väiketähti on parem lugeda kui suurtähti

    Kirjuta suurtähega ainult lause esimene sõna. Pealkiri (kus suurem osa sõnu algab suurtähega) on liiga ametlik ja LÄBIVA SUURTÄHE KASUTAMINE mõjub karjumisena.

    Külalistele parema otsingukogemuse võimaldamiseks kirjuta pealkirjas suure algustähega ainult pärisnimed, nt linna nimi. Erandid on lubatud ka riiginimede, nt UK ja lennujaama koodide, nt LHR puhul.

    Näide sellest, kuidas suurtähti pealkirjas mitte kasutada:

    • UUS Sisustus HIIGELBASSEIN Suurepärased Vaated

      Kolm näidet väiketähtedes kirjutatud headest pealkirjadest:

      • Mereäärne onn Bondi rannas
      • Romantiline Victoria-stiilis külalistetuba
      • Keskkonnasõbralik stuudio LAX-i lähedal

      Sõnad on emotikonidest selgemad

      Emotikonid ja sümbolid tähendavad erinevate inimeste jaoks erinevaid asju ja nende kasutamine võib tekitada segadust või olla eksitav. Näiteks püstist pöialt saab tõlgendada heakskiidu märgi, number ühe või hoopis solvava žestina.

      Selleks, et muuta kuulutuse pealkiri sõbralikumaks ja kergemini loetavaks, kasuta lihtsaid ja kirjeldavaid sõnu. Erimärkide (nagu !, # või *) kasutamine on hea, kuid nende hulgikasutus millegi rõhutamiseks (nt !!! või ** *) ei mõju hästi. Kasuta mõistete eraldamiseks komasid koos tühikuga või tühikuteta kaldkriipse.

      Näide sellest, mis ei ole hea stiil:

      • ****Suusa- ja golfimajake****!!!

      Parem viis selle kirjutamiseks:

      • Suusa-/golfimajake ja omaette hoov

      Täpsem teave on parem kui kordamine

      Üldjuhul pole vaja pealkirjas korrata külalistele juba otsingutulemustes näidatud teavet nagu majutuskoha linn või alev või magamiskohtade arv. Selle asemel kasuta pealkirja ainulaadsete üksikasjade näitamiseks, mis võivad äratada tähelepanu.

      Näiteks kui sinu majutuskoht asub Buenos Aireses, võid lisada pealkirja naabruskonna nime, nt „Recoleta“. Kui majutuskoht asub Itaalias Firenzes, võid märkida „Uffizi lähedal“ või mõne muu lähedalasuva orientiiri. See aitab külalistel majutuskoha asukohast paremini aru saada. Või kui majutuskohas on spetsiaalne töökoht, võiksid märkida pealkirja „töösõbralik”.

      Uue kuulutuse pealkirjast võid sõna „uus“ välja jätta, sest see teave jõuab külalisteni juba otsingutulemustes.

      Loe Airbnb sisueeskirju

      Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.

      Luubi all

      • Hoia pealkiri lühike, siis mahub see mobiiltelefoni ekraanile

      • Väldi emotikone ja suurtähtades kirjutamist

      Airbnb
      17. juuni 2022
      Kas sellest oli abi?