Soovitatud tulemuste nägemiseks keri edasi
    See sisu pole sinu valitud keeles saadaval, seepärast tegime selle praegu lähimas olemasolevas keeles kättesaadavaks.

    Uuri majutamise parimaid tavasid

    Järgmiseks anname nõuandeid selle kohta, millele keskenduda: alates kiirest vastamisest kuni tühistamiste vältimiseni.
    Autor Airbnb, kuupäev 16. dets 2019
    3 min lugemist
    Uuendatud 12. okt 2021

    Luubi all

    • Ära lase külalistel vastust oodata ja vasta broneerimisega seotud sõnumitele 24 tunni jooksul

    • Määra broneeringu seaded, et saaksid rahuliku südamega rohkem külalisi vastu võtta

    • Hoia oma kalender alati ajakohane ja väldi tühistamisi

    • Järgi Airbnb majutusstandardeid ja saa suurepäraseid hinnanguid

    Airbnb majutajana ei teeni sa üksnes oma majutuskoha pealt tulu, vaid kohtud ka huvitavate inimestega kogu maailmast. „Meie juures on peatunud drooniehitaja, professionaalne laulja-laulukirjutaja ja tsirkuseartist,“ räägivad Oaklandi (California) majutajad Beverlee ja Suzie. „See on meie mõlema eludele palju juurde andnud.“ Airbnb majutajaks võib olla igaüks, kellel on ruumi, mida jagada. Lihtsalt veendu, et oled valmis täitma Airbnb põhinõudeid, et tagada mugav ja usaldusväärne elamus kõikidele külalistele. Järgnevad peamised asjad, mida suurepärased majutajad teevad:

    Vasta igale päringule ja broneeringutaotlusele 24 tunni jooksul

    Külalistele kiiresti vastamine näitab, et oled tähelepanelik ja hooliv majutaja. Oluline on vastata broneerimisega seotud sõnumitele 24 tunni jooksul. Kõrge vastamisprotsent ei ole mitte ainult märk suurepärasest külalislahkusest, vaid ka üks Supermajutajaks saamise eeltingimusi.

    Võid ka alla laadida Airbnb mobiilirakenduse, et saaksid sõnumitele kõikjalt vastata. Ja olgu öeldud, et kuigi hea tava on vastata igale külaliste saadetud sõnumile, põhineb vastamisprotsent ainult sinu vastustel broneeringuga seotud sõnumitele.

    Kinnita broneeringutaotlused

    Airbnb andmed näitavad, et majutajad kinnitavad enamiku broneeringutaotlustest, mis nad saavad enda poolt saadavaks märgitud kuupäevadeks. Saad oma kalendri saadavusseadetes blokeerida kõik päevad, mille puhul sa pole kindel, et saad majutada.

    Kui paistab, et lükkad tagasi palju broneeringutaotlusi, võib Airbnb eeldada, et sa pole majutamiseks saadaval ja võib ajutiselt peita sinu kuulutuse, kuni sul on rohkem aega. Selleks, et saaksid kinnitada võimalikult palju taotlusi, kuid iga broneering sobiks sulle siiski täiesti, kaalu järgmisi võimalusi.

    Väldi tühistamisi

    Airbnb suhtub tühistamistesse väga rangelt. Loomulikult häirivad need külalisi, kelle reisiplaanid ometi sinust sõltuvad, kuid lisaks kahandavad need ka usaldust kogu kogukonna vastu. Seetõttu tuleks kergendavate asjaolude puudumisel tühistamisi vältida. Tühistamisriski vähendamiseks:

    • Kindlusta, et sinu saadavus ja hind on alati ajakohased
    • Mõtle varakult sündmustele või pühadele, kui soovid oma majutuskohta ise kasutada või öö hinda tõsta
    • Kui sinu kalender ei ole mingil põhjusel täiesti täpne või eelistad lihtsalt iga broneeringutaotluse käsitsi kinnitada, kaalu kiirbroneerimise väljalülitamist
    • Kui pakud oma majutuskohta ka teistel veebisaitidel, lülita sisse kalendri sünkroonimise funktsioon, et vältida olukorda, kus saad samadeks kuupäevadeks mitu broneeringut

    Säilita kõrge üldhinne

    Külastuse lõpus annavad külalised oma kogemuse kohta hinnangu. Positiivsed hinnangud aitavad saada rohkem broneeringuid ja viivad sind lähemale Supermajutaja staatusele. Majutajad, kes saavad suurepäraseid hinnanguid, keskenduvad tavaliselt järgmisele:

    • Puhtus: külalised eeldavad, et majutuskoht on sama puhas ja korras kui kuulutuse fotodel. Jäta endale külaliste vahel koristamiseks piisavalt aega, eriti kui sul on järjestikused broneeringud.
    • Põhimugavused: külalistel on hea meel, kui peamised majapidamistarbed on käepärast. Airbnb soovitab varustada majutuskoht tualettpaberi, käteseebi ja kehaseebi, voodipesu ning vähemalt ühe rätiku ja padjaga inimese kohta.
    • Kuulutuse tõepärasus: aita reisijatel otsustada, kas sinu majutuskoht vastab nende vajadustele. Sellepärast jaga selget teavet ja olulisi üksikasju.
    • Sujuv saabumine: selge ja lihtne saabumine aitab sinu külalistel pärast pikka reispäeva lõõgastuda.
    • Proaktiivne suhtlus: külalistele meeldib teada, et oled saadaval kogu nende peatumise ajal. Võta varakult ühendust ja kooskõlasta saabumisplaanid.

    Rohkem nõuandeid kõrge üldhinde säilitamiseks leiad meie võõrustamise lehelt.

    Üldpilt loeb

    Airbnb ei oota, et iga broneering läheks algusest lõpuni ideaalselt – õpid igast kogemusest midagi uut ja arendad edasi oma majutusstiili. Nende juhiste järgimine on esimene tubli samm õnnelike külaliste, positiivsete hinnangute ja tõeliselt rahuldustpakkuva majutamise suunas.

    Luubi all

    • Ära lase külalistel vastust oodata ja vasta broneerimisega seotud sõnumitele 24 tunni jooksul

    • Määra broneeringu seaded, et saaksid rahuliku südamega rohkem külalisi vastu võtta

    • Hoia oma kalender alati ajakohane ja väldi tühistamisi

    • Järgi Airbnb majutusstandardeid ja saa suurepäraseid hinnanguid

    Airbnb
    16. dets 2019
    Kas sellest oli abi?