Viietärnise peatumise pakkumine

Proovi neid nõuandeid, et anda oma majutusharjumustele viimane lihv.
Autor Airbnb, kuupäev 17. veebr 2023
2 min lugemist
Uuendatud 17. veebr 2023
Külalised broneerivad suurema tõenäosusega heade hinnangutega majutuskohti. Kui saad madalaid hinnanguid, on paar asja, mida võiksid külaliste majutuskogemuse parandamiseks ja viietärnihinnangute saamiseks teha.

Ootuste kujundamine

Veendu, et majutuskoha kirjeldus annab sinu kohast täieliku ja täpse ettekujutuse.

  • Ära paku üle. Kirjelda võrdselt nii majutuskoha eeliseid kui ka puudusi, alates kümblustünnist kuni kriiksuvate põrandalaudade või tänavamürani.

  • Kasuta kvaliteetseid fotosid ja juhi võimalikele probleemidele tähelepanu fotoallkirjadega. Kasuta toa või ala kirjeldamiseks kahte-kolme fotot ning ära unusta jäädvustada ka parimaid mugavusi.

  • Väldi ülilainurkfotosid ja liigset redigeerimist, mis muudavad ruumi fotodel visuaalselt suuremaks või heledamaks.

Edukas suhtlus

Pea meeles, et oled oma majutuskohas peatuvate külaliste ainus kontaktisik.

  • Enneta probleeme ja uuri külalistelt, kas neil on enne saabumist kõik vajalik olemas – nt saabumisjuhised või õpetus, kuidas majutuskohta sisse saab.

  • Vasta külaliste sõnumitele võimalikult kiiresti.

  • Kasuta sõnumites kaasavat keelepruuki, sest see töötab kõikide külalistega.

  • Kasuta suhtluse hõlbustamiseks Airbnb rakendust ja tööriistu nagu kiirvastused ja ajastatud sõnumid.

  • Saada saabumisjuhised vähemalt 24 tundi ette, et külalistel oleks lugemiseks ja küsimuste esitamiseks aega. See on eriti oluline nende külaliste puhul, kellel on ligipääsetavusega seotud vajadusi.

Külaliste vastuvõtmine

Mõnikord on tähelepanu pööramine pisiasjadele ainsaks erinevuseks nelja- ja viietärnihinnangu saamise vahel.

  • Asja võti on puhtus. Veendu, et kõik pinnad, põrandad ja tekstiilid on puhtad ja tolmuvabad. Koristamise lõpus veendu, et maha pole jäänud juuksekarvu, mustust ega tolmu. Isegi kui sinu majutuskoht on muidu pööraselt äge, peab see olema viietärnihinnagu saamiseks laitmatult puhas.

  • Lisa midagi omalt poolt, näiteks jäta külalisele tervituskaart või saada talle rakenduses tervitussõnum.

  • Muuda oma majutuskoht koduseks. Kui su majutuskohas on köök, võiksid varustada selle pottide-pannide, serveerimislusikate ja põhiliste toiduvalmistusvahenditega.

  • Ka väikestel žestidel on suur mõju – nt pleed diivanil või külalistele kasutamiseks jäetud kohv või tee.

Broneeringutest kinnipidamine

Osana majutaja põhireeglitest ei peaks sa kinnitatud broneeringuid tühistama. Kui see on vältimatu, peaksid tegema kõik endast oleneva, et tühistada võimalikult pika etteteatamisajaga. Kui vajad abi, võta ühendust Airbnb-ga.

Airbnb
17. veebr 2023
Kas sellest oli abi?