Muuda saabumine ja lahkumine lihtsaks

Aita oma külalistel tunda end esimesest hetkest viimaseni teretulnuna.
Autor Airbnb, kuupäev 15. apr 2024
2 min lugemist
Uuendatud 15. apr 2024

Saabumine ja lahkumine on olulised hetked, mis võivad luua või purustada viietärnimulje. Külalised soovivad pääseda hõlpsasti sisse, tunda end teretulnuna ja lahkuda vaevata.

Lihtsusta saabumist

Külalised tahavad teada, kuidas sinu majutuskohta leida ja esiust saabudes lukust avada. Püüa leida võimalusi saabumise lihtsustamiseks. Sobivad näiteks järgnevad.

  • Kasuta saabumisjuhendit olulise teabe jätmiseks. Saad kuulutuse redaktoris määrata või muuta saabumisviisi ja -aega, juhiseid, majutuskoha juhendit, wifi parooli ja muud – kõike seda ühes kohas. Külalised saavad selle teabe pärast broneerimist.

  • Näita sissepääsemiseks vajalikke samme. Lisa külalistele saabumise hõlbustamiseks fotod või isegi video. Näiteks võid lisada foto sellest, kust leiab värava riivi või kuidas avada võtmekappi. 

  • Kontrolli oma juhendi eelvaadet. Puuduta nuppu „Kuva“, et teada saada, kuidas kuvatakse saabumisteave külalistele. Palu sõbral oma juhiseid proovida ja tee vajalikud kohandused, mis saabumist lihtsustavad.

  • Uuenda oma majutuskohta. Proovi lisada valgusteid, kasutada silte või paigaldada muud tüüpi lukk, näiteks nuti- või koodlukk, et muuta saabumine nii sinu kui ka külaliste jaoks lihtsamaks.

Külalised võivad sulle saabumise kohta küsimusi saata. Vasta nii kiiresti kui võimalik, eriti nende saabumisele eelneva 24 tunni jooksul.

Tekita oma külalistes tunne, et nad on oodatud

Külaliste meeldiv vastuvõtt ja nende vajaduste ettenägemine on märgid suurepärasest külalislahkusest. Tähelepanu pööramine väikseimatelegi pisiasjadele võib külalistele suurt mõju avaldada.

  • Planeeri automaatselt saadetav tervitussõnum. Saabumispäeval anna külalistele teada, et oled saadaval, kui nad midagi vajavad.

  • Praktiseeri kaasavat külalislahkust. Pea meeles, et külalised ei pruugi jagada sinu uskumusi ega kombeid.

  • Ole vastutulelik. Väljenda oma külaliste vastu huvi ja sea nende vajadused esikohale, austades samas nende privaatsust.

Majutajate nõuandekogu liige ja Jaapanis Yomitanis tegutsev Supermajutaja Rie on harjunud jätma tervitussõnumi kasuliku teabega ümbruskonna kohta. „Kui külalised on vanemad, kes on mulle öelnud, et nad tulevad koos väikeste lastega, soovitan ma head poodi, kus saab osta mähkmeid,“ ütleb ta. „Kui neil on koer, siis märgin ära, kust saab kvaliteetset lemmikloomatoitu.“

Jäta ilmekas mälestus

Mõtle lahkumisest kui külaliste viimasest muljest sinu majutuskohast. Sa tahad, et neile jääks meelde kogu tore peatumine.

Jäta saabumisjuhendi abil selged ja lihtsad lahkumisjuhised. Kaalu, kas lahkumisülesanded, nagu prügi väljaviimine või kasutatud rätikute kokku kogumine, pakuvad ikka külaliste jaoks viietärnielamust. Kui muudad need majapidamistööd oma koristustoimingute osaks, võid saada paremaid hinnanguid.

Pärast iga peatumist saada külalisele tänusõnum. Ütle, et ootad neid igal ajal tagasi ja anna neile teada, et hindad nende tagasisidet. Küsi, mida nad järgmisel korral külastades majutuskohta lisaks sooviksid.

Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.

Airbnb
15. apr 2024
Kas sellest oli abi?