See sisu pole sinu valitud keeles saadaval, seepärast tegime selle praegu lähimas olemasolevas keeles kättesaadavaks.

Muuda saabumine ja lahkumine lihtsaks

Aita oma külalistel tunda end esimesest hetkest viimaseni teretulnuna.
Autor Airbnb, kuupäev 15. apr 2024
Uuendatud 13. aug 2024

Saabumine ja lahkumine on olulised hetked, mis võivad luua või purustada viietärnimulje. Külalised soovivad pääseda hõlpsasti sisse, tunda end teretulnuna ja lahkuda vaevata.

Lihtsusta saabumist

Külalised tahavad teada, kuidas sinu majutuskohta üles leida ja ust lahti lukustada. Püüa leida võimalusi saabumise lihtsustamiseks.

  • Uuenda oma majutuskohta. Kaalu uuendusi nagu nutiluku, välisvalgustuse või siltide paigaldamine, et muuta saabumine nii sulle kui ka külalistele võimalikult lihtsaks.

  • Jaga kogu vajaminevat teavet. Ava kuulutuses „Saabumisjuhised“ ja määra oma sisseregistreerimise meetod, saabumisaeg ja -juhised, majutuskoha juhend, wifi parool ja muud, või muuda neid. Külalised saavad selle teabe pärast broneerimist.
  • Kuva sissepääsemiseks vajalikke samme. Lisa külalistele saabumise hõlbustamiseks fotod või video. Näiteks võid pildistada riivi, mida tõmmates avaneb esivärav.
  • Kuva oma juhiste eelvaade. Selleks puuduta nuppu „Kuva“ ja saad täpselt teada, kuidas saabumisteavet külalistele kuvatakse. Palu sõbral oma juhiseid katsetada ja vajadusel muuda neid, et saabumine oleks võimalikult lihtne.

Külalised võivad sulle saabumise kohta küsimusi saata. Vasta nii kiiresti kui võimalik, eriti nende saabumisele eelneva 24 tunni jooksul.

Tekita oma külalistes tunne, et nad on oodatud

Külaliste meeldiv vastuvõtt ja nende vajaduste ettenägemine on märgid suurepärasest külalislahkusest. Tähelepanu pööramine väikseimatelegi pisiasjadele võib külalistele suurt mõju avaldada.

  • Planeeri automaatselt saadetav tervitussõnum. Saabumispäeval anna külalistele teada, et oled saadaval, kui nad midagi vajavad.

  • Praktiseeri kaasavat külalislahkust. Pea meeles, et külalised ei pruugi jagada sinu uskumusi ega kombeid.

  • Ole vastutulelik. Väljenda oma külaliste vastu huvi ja sea nende vajadused esikohale, austades samas nende privaatsust.

Majutajate nõuandekogu liige ja Jaapanis Yomitanis tegutsev Supermajutaja Rie on harjunud jätma tervitussõnumi kasuliku teabega ümbruskonna kohta. „Kui külalised on vanemad, kes on mulle öelnud, et nad tulevad koos väikeste lastega, soovitan ma head poodi, kus saab osta mähkmeid,“ ütleb ta. „Kui neil on koer, siis märgin ära, kust saab kvaliteetset lemmikloomatoitu.“

Jäta ilmekas mälestus

Mõtle lahkumisest kui külaliste viimasest muljest sinu majutuskohast. Sa tahad, et neile jääks meelde kogu tore peatumine.

Jäta saabumisjuhendi abil selged ja lihtsad lahkumisjuhised. Kaalu, kas lahkumisülesanded, nagu prügi väljaviimine või kasutatud rätikute kokku kogumine, pakuvad ikka külaliste jaoks viietärnielamust. Kui muudad need majapidamistööd oma koristustoimingute osaks, võid saada paremaid hinnanguid.

Pärast iga peatumist saada külalisele tänusõnum. Ütle, et ootad neid igal ajal tagasi ja anna neile teada, et hindad nende tagasisidet. Küsi, mida nad järgmisel korral külastades majutuskohta lisaks sooviksid.

Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.

Airbnb
15. apr 2024
Kas sellest oli abi?