Määra oma hinnakujunduse strateegia

Nõudlusele vastamiseks kohanda saadavust ja paku soodustusi.
Autor Airbnb, kuupäev 1. dets 2020
Uuendatud 9. jaan 2025
Määra oma hinnakujunduse strateegia
Konkurentsivõimeline hinnakujundus
Määra oma hinnakujunduse strateegia

Hinna regulaarne kohandamine aitab sul jääda konkurentsivõimeliseks. Hinnakujunduse strateegia väljatöötamisel kaalu järgmisi nõuandeid.

Mida peaksid tegema regulaarselt

Otsusta, kui sageli peaksid hinda üle vaatama ja kohandama. Siin on mõned asjad, mida saad endale sobival ajal teha.

  • Ava rohkem öid: ava kalendris kõik ööd, mil saad majutada. Tänu sellele hakkab su kuulutus sagedamini otsingutulemustes ilmuma, mis võib suurendada sinu tulu.
  • Kohanda reisi kestust: otsi broneeringute vahele jäänud broneerimata päevi. Kui need broneerimata perioodid on sinu määratud reisi minimaalsest kestusest lühemad, ei saa keegi neid öid broneerida. Minimaalse kestuse lühendamine konkreetseteks kuupäevadeks võib aidata sul kalendrit täita.
  • Võrdle sarnaseid majutuskohti: sinu piirkonnas asuvate broneeritud ja broneerimata majutuskohtade hindadega tutvumine võib aidata sul määrata konkurentsivõimelist hinda.

„Mulle meeldib uurida teisi sarnaseid majutuskohti. Nii saan võrrelda oma hindu, veenduda, et minu hind ei ole liiga kõrge ega liiga madal, vaid täpselt paras,“ ütleb Kanadas Nelsonis tegutsev Supermajutaja Karen.

Nutikas hinnakujundus võimaldab kohandab hindu automaatselt vastavalt kohalikule nõudlusele. See tööriist on eriti kasulik, kui soovid optimeerida hindu, kuid ei taha teiste hindu pidevalt jälgida.

Ees ootab väikse nõudlusega periood

Ka kõige populaarsemate majutuskohtade kalendris võib madalhooajal olla vähem broneeringuid. Siin on mõned näited, kuidas saad oma kuulutust väiksema nõudlusega perioodidel nähtavamaks muuta.

  • Paku soodustusi: nädala- ja kuupõhised soodustused võivad aidata täita kalendrit ja vähendada külaliste vahetumist. Viimase minuti soodustuse lisamine võib meeldida külalistele, kes broneerivad 1 kuni 28 päeva enne saabumist.
  • Lühenda etteteatamisaega: kui lubad külalistel broneerida saabumisajale lähemal, võid saada rohkem broneeringuid. Saad valida etteteatamisajaks ka sama päeva, aga kõik oleneb sellest, kui pikka etteteatamisaega sa külalise broneeringu tegemise ja tema saabumise vahel vajad.
  • Luba lühemaid peatumisi: peatumise minimaalse kestuse lühendamine meeldib lühemaid peatumisi broneerivatele külalistele. Saad kohandada reisi minimaalset kestust nädalapäevade alusel.

„Saan kahtlemata rohkem lühemaid peatumisi,“ tõdeb California osariigis Palm Springsis tegutsev Supermajutaja Jimmy. „Tavaliselt on tegemist viimase hetke broneeringutega, mida inimesed pole ehk ette planeerinud ning kaks päeva tundub hea puhkusena. Inimestele meeldib paindlikkus.“

Ees ootab suure nõudlusega periood

Mitmed Airbnb tööriistad aitavad sul suure nõudlusega perioode maksimaalselt ära kasutada. Siin on mõned võimalused, mida tasuks kaaluda.

  • Lisa varajase broneerija soodustus: soodustuse pakkumine broneeringutele, mis tehakse 1–24 kuud enne saabumist, aitab jääda silma külalistele, kellele meeldib pikemalt ette planeerida. Kui pakud vähemalt 3% soodustust, näevad külalised otsingutulemustes ja sinu kuulutuse lehel spetsiaalset viikteksti. Sinu soodushind kuvatakse läbi kriipsutatud alghinna kõrval.
  • Määra kohandatud kampaania: kampaaniate korraldamine on suurepärane võimalus saada teatud aegadel rohkem broneeringuid. Kui pakud vähemalt 15% soodustust, näevad külalised sinu kuulutuse lehel ja otsingutulemustes spetsiaalset viikteksti. Kampaania korraldamiseks kehtivad teatud nõuded, näiteks see, et oled viimase aasta jooksul saanud vähemalt ühe broneeringu.
  • Pikenda broneerimisperioodi: saad avada kalendri kuni kaheks aastaks ette. Sinu kuulutus ilmub rohkemates otsingutulemustes ja lühemates tulemuste loendites, kui selleks ajaks on saadaval vähem majutuskohti.

„Mõnikord broneerivad inimesed oma suvepuhkuse aastaks ette ja alustavad jõulubroneeringute tegemist kuni kuus kuud varem,“ teab Hispaanias Tarragonas tegutsev Supermajutaja Anne. „Need, kes pikalt ette broneerivad, tavaliselt ei tühista. See on oluline, sest siis tead, mis sind ees ootab.“

Määrad alati ise nii oma hinna kui ka muud seaded. Sinu tulemused võivad olla erinevad.

Majutajatele maksti intervjuudel osalemise eest.

Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.

Määra oma hinnakujunduse strateegia
Konkurentsivõimeline hinnakujundus
Määra oma hinnakujunduse strateegia
Airbnb
1. dets 2020
Kas sellest oli abi?