Saa esimene 5-tärni hinnang
Tärnihinded ja hinnangud avaldatakse sinu kuulutusel ja need aitavad külalistel otsustada, kas sinu teenus neile sobib. Külaliste positiivne tagasiside aitab sul Airbnb-s oma kaubamärki üles ehitada ning võib tuua sulle rohkem broneeringuid ja suurema tulu.
Kuidas hinnangud toimivad?
Külalistel palutakse kirjutada hinnang kohe, kui teenuse osutamine on lõppenud. Nende tagasiside aitab sul osutada tippklassi kvaliteediga teenust. Külalisel palutakse hinnata järgmist.
- Üldhinne. Külalised hindavad sinu teenust viiepalliskaalal. Sinu keskmine üldhinne kuvatakse kuulutusel, otsingutulemustes ja sinu profiilil.
- Konkreetsed hinded. Külalised annavad ka täpsemat tagasisidet, hinnates sinu külalislahkust, usaldusväärsust ja hinna-kvaliteedi suhet. Kui pakud teenust oma asukohas või avalikus ruumis, nt teed soenguid oma juuksurisalongis või viid joogatundi läbi rannas, palume külalisel anda tärnihinne ka asukohale.
- Avalik hinnang. See kuvatakse sinu profiilil ja sinu kuulutuse hinnangute jaotises. Kui vastad avalikule hinnangule, kuvame sinu vastuse kohe selle all.
- Privaatne märkus. Seda kuulutusel ei kuvata, sest on mõeldud ainult sulle.
Kui oled saanud esimesed kolm hinnangut, saad külaliste tagasiside kohta rohkem teavet. Menüüst pääsed Airbnb rakenduse ülevaadete jaotisesse.
Keskendumine kvaliteedile
Airbnb hostimise tööriistad aitavad sul külaliste ootusi ületada.
Paku head teenindust. Mõtle, kuidas oma toodet isikupärastada, et külalised tunneksid, et nad on sinu juures teretulnud ja sa hoolid neist.
- Suhtle külalistega vahekaardil „Sõnumid“ ja uuri nende eelistusi, vasta küsimustele ja saada kohandatud pakkumisi.
- Kasuta kiirvastuseid, et saata külalisele kohandatud tervitussõnum kohe pärast broneeringu tegemist ja tänada teda pärast teenuse lõppemist.
- Lisa nüansse, mis muudavad sinu teenuse veel erilisemaks.
Veendu, et kõik sujuks tõrgeteta. Näita, et oled usaldusväärne. Selleks ole alati ettevalmistunud, kujunda külalistes selged ootused ja vasta nende sõnumitele kiiresti nii enne kui ka pärast teenust.
- Pane kõik tarvikud aegsasti valmis ja kui lähed külalise juurde, siis mõtle marsruut enne läbi, et jõuaksid kohale õigel ajal. Kasuta oma Airbnb kalendrit, et blokeerida broneeringute vahel kohalesõitmiseks ja ettevalmistuseks vajalik aeg.
- Ajasta sõnumite saatmine teatud aegadeks, nt päev enne teenuse osutamist, et külaline teaks, mida oodata.
- Sõnumitega kursis püsimiseks lülita Airbnb rakenduses ja seadme seadetes teavitused sisse.
- Kui osutad teenust kellegi teise majutuskohas, jäta oma töökoht lahkudes selliseks, nagu sa selle eest leidsid.
Paku head hinna-kvaliteedi suhet. Konkurentsivõimeline hind on hinna-kvaliteedi suhte seisukohast oluline tegur. Hinda saad määrata ja soodustusi lisada vahekaardil „Kuulutused“.
- Lisa vähemalt kolm erineva hinnaga teenust, et anda külalistele rohkem valimisvõimalusi ja hõlbustada oma tulueesmärkide saavutamist. Heaks tavaks on pakkuda teenuseid tutvumis-, tava- ja erihinnaga.
- Kaalu alustamist veidi madalama hinnaga ja muuda hinda seejärel, kui oled jõudnud Airbnb-s oma mainet heade tärnihinnete ja hinnangutega kindlustada.
- Lisa külaliste ligimeelitamiseks piiratud ajaga soodustusi, varajase broneerija ja suure grupi soodustusi.
- Tutvu Airbnb-s ja muudel platvormidel sarnaste teenustega, et võrrelda hindu ja püsida konkurentsivõimeline.
Lisaks nendele nõuannetele pea meeles Airbnb hosti põhireegleid ja hostimise ohutuspõhimõtteid. Neis on toodud peamised nõuded, et saaksid osutada turvalist ja kvaliteetset teenust.
Kõik hostid, fotod ja kuulutuste üksikasjad peavad vastama Airbnb teenuste standarditele ja nõutele.
Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.