Miks on hinnangud nii olulised
Hinnangud ja tärnid aitavad külalistel otsustada, kas sinu majutuskoht neile sobib. Paremad hinnangud võivad tuua sulle rohkem broneeringuid ja suurema tulu.
Kuidas hinnangud toimivad
Sinul ja külalisel, kes broneeringu tegi, on pärast lahkumist hinnangu andmiseks 14 päeva. Hinnangud avaldatakse pärast seda, kui olete mõlemad oma hinnangu esitanud, või 14-päevase perioodi lõppedes – olenevalt sellest, kumb toimub varem.
Võimalused, kuidas külalised saavad sulle tagasisidet anda.
- Privaatne teade. Seda tagasisidet ei kuvata kuulutusel ja see ei mõjuta sinu tärnihinnangut.
- Avalik hinnang. Seda tagasiside kuvatakse majutuskoha kuulutusel ja sinu profiilil. Kui vastad avalikule hinnangule, kuvatakse sinu vastus kohe selle all.
Viimased hinnangud kuvatakse vaikimisi esimesena. Külalised saavad ka hinnanguid otsida ja sortida kuupäeva ning kõrgeima või madalaima tärnihinnangu järgi.
Võta külaliste tagasisidet kui võimalust oma teenust täiustada. Loe kõiki hinnanguid ja vasta konstruktiivselt, siis näevad kõik, et suhtud tagasisidesse tõsiselt.
Kuidas tärnihinnangud toimivad?
Külalistel palutakse hinnata ühe kuni viie tärniga majutuskogemust tervikuna ning eraldi kuues kategoorias. Majutuskogemus tervikuna ei ole teiste kategooriate keskmine.
Kategooriad on järgmised.
- Saabumine. Kui lihtne oli majutuskohta leida ja sinna sisse pääseda?
- Puhtus. Kui hästi oli majutuskoht külalise saabudes koristatud?
- Vastavus. Kas majutuskoht vastas kuulutuse põhjal tekkinud ootustele?
- Suhtlus. Kui hästi majutaja alates broneerimisest kuni lahkumiseni külalisega suhtles?
- Asukoht. Mida arvas külaline majutuse asukohast ja naabruskonnast?
- Hinna-kvaliteedi suhe. Milline oli koha hinna-kvaliteedi suhe?
Mis saab edasi, kui sinu majutuskohta on hinnanud kolm külalist?
- Majutuskogemusele tervikuna antud tärnihinnangute keskmine kuvatakse otsingutulemustes ja kuulutusel sinu majutuskoha kuulutuse pealkirja kõrval.
- Kategooriate kaupa antud tärnihinnangute keskmised kuvatakse külaliste hinnangute kohal.
- Külalise antud üldine tärnihinnang kuvatakse tema hinnangu kõrval. See asetab tema tagasiside arusaadavamasse konteksti.
Hinnangud aitavad Airbnb-l tuvastada ja tunnustada parimaid majutajaid ja majutuskohti, sealhulgas pakkuda Supermajutaja programmi ja kuvada külaliste lemmikuid.
Supermajutajaid tuntakse nende silmapaistva külalislahkuse järgi. Supermajutaja keskmine üldhinne peab olema vähemalt 4,8 tärni ja nad peavad vastama ka muudele kriteeriumidele.
Külaliste lemmikuteks on 2 miljonit külaliste sõnul kõige paremat Airbnb majutuskohta. Külaliste lemmikuid aitavad kindlaks määrata mitmesugused tegurid, sh suurepärased hinnangud ja üle 4,9 tärni ulatuvad üldiste tärnihinnangute keskmised ning kõrged hinnangud kõigis kuues kategoorias.
Hinnangu andmine külalisele
Külalisele hinnangu andmine on üks viis, kuidas talle meelde tuletada, et ta annaks sulle hinnangu. Sinu hinnang ilmub broneeringu teinud külalise ja tema broneeringukutse vastu võtnud külaliste profiilidele. Püüa teha järgmist.
- Näita üles tänulikkust. Võid lihtsalt kirjutada: „Aitäh, et olid meie külaline!“
- Lisa üksikasju. Võid kirjutada: „Külaline järgis täpselt meie lahkumisjuhiseid.“
- Ole lugupidav. Kaalu delikaatsete küsimuste käsitlemist privaatses teates.
Sul palutakse hinnata külalist puhtuse, suhtluse ja majutuskoha reeglite järgimise alusel. Sinu tagasiside aitab kindlustada külaliste põhireeglite täitmist, mis nõuavad külalistelt sinu majutuskoha kohtlemist nagu oma kodu, ja kinnipidamist majutuskoha reeglitest.
Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.