Kolm võtet, kuidas meelitada ligi rohkem külalisi
Suurem paindlikkus aitab su kuulutusel ilmuda sagedamini otsingutulemustes. Kui laiendad oma teeninduspiirkonda ja pakud palju erinevaid hindu ja aegu, võid jääda silma rohkematele külalistele.
Saadavuse haldamine
Lisa kindlasti kõik ajad, mil sul on võimalik hostida. Saadavust uuendades lisa oma tööaeg ja vali saadavusperiood. Külalised leiavad ainult neid teenuseid, kus mõlemad kriteeriumid on määratud.
Vahekaardil „Kuulutused“ tee järgmist.
- Määra oma tööaeg. See on aeg, mil sinu saadavus on külalistele nähtav ja nad saavad sinu teenust broneerida. Saad lisada kõikidele teenustele samad või erinevad ajad. Mõtle, millal võiks olla sinu teenuse nn tipptund – nt eratreenerite kõige nõutumad ajad võivad olla hommikuti ja kokkade nõutud ajad õhtuti.
- Sisesta saadavusperiood. Vali, kas külalised saavad broneerida ette 3, 6, 9, 12 või 24 kuud. Saad seda iga pakutava teenuse puhul muuta.
Oma kalendris saad teha järgmist.
- Täpsustada oma saadavust. Saad lisada aegu ka väljaspool tavapärast tööaega ja blokeerida need ajad, kui sul pole võimalik töötada. Blokeeritud ajad kehtivad kõikidele teenustele.
- Sünkroonida kalendreid. Seo oma Airbnb ja Google'i kalendrid. Sinu Google'i kalendri sündmused blokeerivad vastavad ajad ka sinu Airbnb kalendris.
Kui see on tehtud, vaata oma kuulutuse eelvaadet ja saadavust ning kontrolli, mida külalised näevad.
Konkurentsivõimeline hinnakujundus
Hea mõte on pakkuda tutvumis-, tava- ja erihinnaga vähemalt kolme teenust, et püsida konkurentsivõimeline ja meelitada ligi rohkem külalisi. Erinevad hinnad võivad tuua kaasa suurema tulu ja rohkem hinnanguid. Näiteks maksavad külalised 3-käigulise eine eest tavaliselt 52–95 USA dollarit, spaahoolitsuse eest 54–96 USA dollarit või fotosessiooni eest 46–75 USA dollarit.*
- Lisa tutvumishinnaga pakkumine. Külalised näevad otsingutulemustes sinu kõige odavamat toodet. Tutvumishinnaga võid ligi meelitada uusi külalisi ja tekitada huvi oma teiste pakkumiste vastu.
- Võimalda kohandatud pakkumisi. Saada kohandatud pakkumine koos maksetaotlusega vahekaardilt „Sõnumid“ enne, kui külaline broneerib. Näiteks kui pakud eratreeningut, võib külaline küsida, kas sul oleks võimalik pakkuda talle varahommikust treeningaega, või kas oleksid nõus sõitma oma teeninduspiirkonnast kaugemale.
- Isikupärastatud muudatused. Hinnamuudatuse võid saata vahekaardilt „Sõnumid“ ka pärast seda, kui külaline on broneerinud. Näiteks võib külaline soovida oma pakkumist kohandada, soovides maniküüri asemel Prantsuse maniküüri või lisades einele mingi konkreetse toiduaine.
- Lisa miinimumhind. Kui oled otsustanud arveldada hinna alusel külalise kohta, saad määrata oma broneeringutele miinimumhinna. See võib olla kasulik teenuste puhul, kus grupid on tavalised, nt catering või valmisroad. Näiteks kui külaline soovib broneerida 50 USA dollari suuruse pakkumise kahele külalisele ja sinu miinimumhind on 120 USA dollarit, peab ta maksma broneeringu eest 120 USA dollarit.
- Tee sooduspakkumisi. Saad lisada piiratud ajal kehtivaid, varajase broneerija ja suure grupi soodustusi, et meelitada külalisi broneerima. Kui rakendad soodustust, näevad külalised sinu algset hinda läbi kriipsutatuna otsingus ja sinu kuulutusel.
Teeninduspiirkonna laiendamine
Vaata üle, kas oled valmis sõitma ise külaliste juurde, soovid, et külalised tulevad sinu juurde või pakud mõlemat võimalust. Kui külalised peavad tulema sinu juurde, siis pea meeles, et nad leiavad sind ainult siis, kui otsivad teenuseid sinu asukoha lähedal.
Kui sõidad ise külaliste juurde.
- Kaalu, kui suur võiks olla sinu teeninduspiirkond. Sagedasemates otsingutulemustes ilmumiseks veendu, et oled lisanud oma teeninduspiirkonda kõik linnad, naabruskonnad või sihtnumbrid, kus sul on võimalik teenust osutada.
- Rõhuta oma paindlikkust. Võid oma kuulutuse kirjelduses mainida piirkondi, kuhu oled valmis aeg-ajalt sõitma, või soovitada külalistel sinuga ühendust võtta, kui nad asuvad väljaspool sinu teeninduspiirkonda.
Kui külalised tulevad sinu juurde.
- Kinnita oma aadress. Külalised, kes sinu kuulutust vaatavad, näevad sinu asukoha kaugust ja sinna jõudmiseks kuluvat sõiduaega.
- Lisa oma ettevõtte nimi. See aitab külalistel kohale jõudes sind üles leida.
- Lisa profifotod. Pole vahet, kas hostid spaas, jõusaalis, salongis või mujal, sest fotod asukohast näitavad sinu teenuse kvaliteeti ja aitavad külalistel sind leida.
*Põhineb 2025. aasta märtsi veebiküsitlusel, milles osales rohkem kui 700 Airbnb külalist ja potentsiaalset esmakordset broneerijat USA-st.
Kasutajakogemus võib asukohast olenevalt erineda. Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.


