Soovitatud tulemuste nägemiseks keri edasi
    See sisu pole sinu valitud keeles saadaval, seepärast tegime selle praegu lähimas olemasolevas keeles kättesaadavaks.

    Nüüd on lihtsam pahatahtlikke hinnanguid vaidlustada

    Taotle pahatahtliku hinnangu eemaldamist sõltumata sellest, millal see avaldati.
    Autor Airbnb, kuupäev 16. nov 2022
    2 min lugemist
    Uuendatud 30. nov 2022

    Majutajad on meile öelnud, et soovivad enne broneeringutaotluse vastuvõtmist teada külalise Airbnb ajalugu ning tunnevad muret võimalike pahatahtlike hinnangute pärast. Uuendame hinnangute andmise süsteemi, et saaksid lugeda hinnanguid, mida teised majutajad on külalisele andnud, ja vaidlustada sulle jäetud pahatahtlikke hinnangud.

    Senisest üksikasjalikumad hinnangud

    Lisame majutajatele võimaluse jätta külalise hinnangusse rohkem üksikasju, mida sul on võimalik lugeda. Näiteks koos külalise üldhinnangu nägemisega saad teada ka seda, kuidas teised majutajad hindasid külalise puhtust, suhtlust temaga ja majutuskoha reeglite järgimist. Sinu tagasiside aitab tagada külalistele kehtestatud põhireeglite täitmist ja võimaldab teatada külalistest, kes seda ei tee.

    Sama protseduur kehtib ka hinnangutele, mida külalised sulle andnud on. Külalised annavad peatumisele endiselt üks kuni viis tärni. Nüüd saavad nad täiendava võimaluse jätta tärnihinnang mitmes eri kategoorias ja täpsustada, mis neile meeldis ja mis võiks olla parem.

    Näiteks kui su majutuskoht on laitmatult puhas, võib külaline anda viis tärni ja märkida „vannituba säras puhtusest“. Kategooriate tärnihinnangud ja tagasiside ei mõjuta Supermajutaja staatust, mille määrab ikkagi ainult üldhinnang.

    Tõhusam kaitse pahatahtlike hinnangute vastu

    Soovime, et saaksid külalisi vastu võtta ega peaks võimalike pahatahtlike hinnangute pärast muretsema.

    Võid taotleda pahatahtliku hinnangu eemaldamist sõltumata sellest, millal see postitati. Saad märgistada nende külaliste hinnangud, kes:

    • rikuvad jämedalt kehtivaid põhimõtteid, nt kahjustavad su vara või jäävad majutuskohta ka pärast broneeringu lõppu;
    • ei täida sinu majutuskoha reegleid, nt korraldavad su majutuskohas loata peo või ürituse.

    Oletame, et külaline suitsetab majutuskohas, mis on vastuolus sinu majutuskoha reeglitega. Teavitad külalist, et leidsid elutoast sigaretikonisid ja esitad põhjaliku koristamise eest hüvitustaotluse. Vastuseks keeldub külaline maksmast ja jätab pahase hinnangu. Edaspidi on sul võimalik selline hinnang vaidlustada.

    2023. aasta alguses võtame kasutusele vestlusroboti, mis lihtsustab hinnangu vaidlustamist vajaduseta kogukonna toega ühendust võtta.

    Uuendame hinnangute andmise süsteemi otseselt majutajate palvel. Palun jaga meiega oma mõtteid ka edaspidi, et saaksime jätkata sulle vajalike uuenduste tegemist.

    Tutvu Airbnb 2022. aasta talvise uuendusega

    Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.

    Get details about the Airbnb 2022 Winter Release

    Information contained in this article may have changed since publication.

    Airbnb
    16. nov 2022
    Kas sellest oli abi?