Majutamise parandamine hinnangute abil

Hinnangud aitavad sul mõista, mis on hästi, ja mis võiks olla paremini.
Autor Airbnb, kuupäev 4. mai 2021
2 min lugemist
Uuendatud 8. märts 2023

Head hinnangud näitavad, mis külalistele sinu kohas kõige rohkem meeldib. Kuigi negatiivne hinnang ei tekita head tunnet, aitab see saada paremaks majutajaks. Juba esimesest hinnangust alates kasuta tagasisidet oma majutamisharjumuste lihvimiseks.

Miks on hinnangud nii olulised

„Tagasiside on väga oluline,“ ütleb Nairobis Keenias tegutsev majutajate nõuandekogu liige Juliette. „Majutamine eeldab tugevat isiklikku osalust ja selles äris juhtub igasuguseid üllatusi. Seetõttu tuleks võimalusel oma majutuskohal aeg-ajalt silma peal hoida, sest hinnangud on adresseeritud sulle.”

Hinnangud loovad kogukonnas usaldust ja aitavad sul oma äri arendada. Hinnangutest õppimiseks tee järgmist.

  • Loe kõiki hinnanguid ja külaliste privaatset tagasisidet.

  • Kasuta positiivseid hinnanguid oma kuulutuse täiustamiseks. Näiteks kui külaline kiidab sinu hästi varustatud kööki, lisa selle kohta foto. Võid isegi hinnangut fotoallkirjas tsiteerida.

  • Kasuta negatiivseid hinnanguid, privaatset tagasisidet või sõnumeid inspiratsiooniks, et uuendada oma mugavusi või kuulutuse kirjeldust. Võid vastata ka avalikult ja näidata, et arvestad tagasisidega.

Hinnangute kasutamine selleks, et lubada vähem ja pakkuda rohkem

Edukad majutajad väldivad kuulutuse ilustamist ja teevad kõik endast oleneva, et olla võimalikult külalislahke. „Püüan alati lubada vähem ja pakkuda rohkem, et külalised ei paneks väiksemaid probleeme tähele,“ ütleb Austraalias Bongaree linnas tegutsev Supermajutaja Max.

Siin on näide tagasiside kasutamisest just sellisel viisil.

  • Kui külaline mainib hinnangus tänavamüra, värskenda oma majutuskoha kirjeldust märkusega, et võib esineda tänavamüra (vältimaks kõrgendatud ootusi).
  • Kui külalised saabuvad, paku kõrvatroppe või valge müra masinat (pakkumaks enamat, kui lubatud).

Kui oled võimalike probleemide asjus otsekohene, on sul paremad võimalused meelitada ligi majutuskohta sobivaid külalisi ja vältida negatiivseid hinnanguid.

Konstruktiivse tagasiside palumine külalistelt

„Inimesed on meile kirjutanud, et neil oli suurepärane kogemus, kuid saame seda veel paremaks või mugavamaks muuta,“ ütleb Keshav, majutaja nõuandekogu liige New Delhis Indias. „Oleme sellist tagasisidet arvesse võtnud. Ma õpin kõige rohkem, rääkides päris külalistega.“

Hoia külalistega pärast saabumist ühendust ja anna teada, et oled saadaval, kui neil tekib küsimusi või probleeme. Järgnevalt paar nõuannet.

  • Kasuta ajastatud sõnumeidkülalistega suhtlemiseks tähtsatel hetkedel nagu broneerides, saabudes ja lahkudes.

  • Pärast esimest ööd küsi külalistelt, kuidas neil läheb ja kas sul on võimalik veel midagi nende heaks teha. Pikemate peatumiste puhul võta ühendust umbes kord nädalas.

  • Kui külalistel tekib probleem, tegele sellega kohe. Enamus külalisi on mõistvad, kui midagi juhtub, aga sa üritad asja kiiresti lahendada.

Kuidas hinnangute abil paremaks majutajaks saada?

„Vastan alati kõikidele hinnangutele, olgu need head või halvad,“ ütleb Omar, Mexico City Supermajutaja. „Potentsiaalsed tulevased külalised loevad neid.“

Omar lisab, et külalise tagasiside vee temperatuuri kohta pani ta probleemi lahendama. Külaline tuli kaheksa kuu pärast tagasi ja peatus uuesti tema majutuskohas. „Konstruktiivsete hinnangutega tuleb alati arvestada,“ ütleb ta.

Kui loed hoolikalt kõiki hinnanguid, annad endale võimaluse muutuda paremaks majutajaks. „Negatiivseid hinnanguid tuleb ette, kuid see ei ole katastroof,“ ütleb Alessandro, majutaja Lombardias Itaalias. „Analüüsi, mis on negatiivse hinnangu põhjus, ja tee vajaduse korral parandusi.”

Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.

Airbnb
4. mai 2021
Kas sellest oli abi?