Soodustuste ja reeglistike kombineerimine

Loe lähemalt, kuidas soodustusi konkurentsivõimelise hinna määramiseks prioritiseeritakse.
Autor Airbnb, kuupäev 8. aug 2024
Uuendatud 8. aug 2024

Kui pakud mitut soodustust, kombineerid soodustusi ja reeglistikke või pakud kohandatud kampaaniat, määravad öö hinna mitu tegurit.

Soodustuste prioritiseerimine

Kui määrad samaks ajavahemikuks mitu soodustust, rakendub öö kohta ainult üks soodustus. Kõrgeima prioriteediga soodustus rakendub alati ja on muude soodustuste suhtes ülimuslik. 

Soodustuste järjestus prioriteetsuse alusel.

  1. Uue majutuskoha kampaania
  2. Kohandatud kampaania
  3. Majutuse kestussoodustus
  4. Varajase broneerija soodustus
  5. Viimase hetke soodustus

Näide.

  • Sinu kohandatud kampaania pakub juulis 120 USA dollari suurusest öö hinnast 20% soodustust.
  • Sinu kuupõhine majutuse kestussoodustus pakub 120 USA dollari suurusest öö hinnast 30% soodustust.
  • Külaline, kes broneerib kogu juulikuu, saab soodustust sinu kohandatud kampaania alusel ehk 20%, sest kohandatud kampaania on majutuse kestussoodustuse suhtes ülimuslik.
  • Sinu külaline maksab öö eest 96 USA dollarit.

Soodustuste ja reeglistike kombineerimine

Esimesena rakendub alati reeglistik. Kõik täiendavad soodustused arvutatakse sinu reeglistiku hinna põhjal. 

Näide.

  • Sinu juuliks kehtestatud reeglistiku kohaselt on öö hind 120 USA dollari asemel 100 USA dollarit.
  • Sinu kohandatud kampaania pakub 20% soodustust.
  • Sinu külaline saab 100 USA dollari suurusest öö hinnast 20% soodustust, sest kõigepealt rakendub hinnale sinu kehtestatud reeglistik ja alles seejärel kohandatud kampaania.
  • Sinu külaline maksab öö eest 80 USA dollarit.

Tagastamatu soodustuse lisamine

10% mittetagastatav allahindlus rakendub sinu öö hinnale pärast kõigi teiste allahindluste arvutamist. 

Näide.

  • Sinu juuliks kehtestatud reeglistiku kohaselt on öö hind 120 USA dollari asemel 100 USA dollarit.
  • Sinu kohandatud kampaania pakub reeglistikuga kehtestatud hinnast 20% soodustust, olles seega 80 USA dollarit öö eest.
  • Külaline valib mittetagastatava võimaluse ja saab sinu soodushinnalt (80 USA dollarit) veel 10% soodustust.
  • Külaline maksab öö eest 72 USA dollarit.

Kuidas kohandatud kampaaniaid arvutatakse

Kohandatud kampaania seadistamisel põhineb öö hind sinu 60-päevasel mediaanhinnal. Kõik kampaaniaperioodiks määratud öö hinnad reastatakse madalaimast kõrgeimani ja nende keskmine väärtus ongi mediaan.

Näide.

  • Oled viimase 60 päeva jooksul määranud oma majutuskoha öö hinnaks 30 päeva jooksul 100 USA dollarit ja 30 päeva jooksul 125 USA dollarit.
  • Airbnb arvutab nende kahe hinna keskmise alusel sinu mediaanhinna, mis on 112,50 USA dollarit.
  • Sinu kohandatud kampaania annab mediaanhinnast (112,50 USA dollarit) veel 20% soodustust.
  • Külaline maksab öö eest 90 USA dollarit.

Kui öö kohta 60 päevast mediaanhinda pole, ei vasta see öö kohandatud kampaania ega viimase hetke soodustuse tingimustele. Kohandatud kampaania rakendub juhul, kui kuupäev: 

  • on blokeerimata;
  • oli viimase 60 päeva jooksul 28 päeva blokeerimata;
  • on vähem kui 90 päeva kaugusel.

Mõningaid reklaamifunktsioone, näiteks läbikriipsutatud kujundust, ei pruugita mõnes geograafilises piirkonnas reklaamide puhul kuvada. Soodustuse prioritiseerimine ei kehti kuulutustele, mis kasutavad ühendatud API-tarkvara kaudu majutuse kestuse kirjete hinnakujunduse mudelit. 

Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.

Airbnb
8. aug 2024
Kas sellest oli abi?