Kuidas Airbnb-s halva hinnanguga toime tulla?

Vasta negatiivsetele hinnangutele konkreetsete faktidega, kuidas sa olukorra lahendasid.
Autor Airbnb, kuupäev 4. mai 2021
2 min lugemist
Uuendatud 29. jaan 2024

Halb hinnang võib haiget teha. Kuid isegi kõige külalislahkem majutaja saab teinekord negatiivset tagasisidet.

Sul on alati võimalus kirjutada oma hinnangule avalik vastus. Konstruktiivselt vastates näitad, et võtad oma külaliste tagasisidet tõsiselt. Saad ka ise negatiivsete hinnangute vältimiseks samme astuda.

Vastamine negatiivsetele hinnangutele

Lühikese ja sõbraliku avaliku vastuse kirjutamine negatiivsele hinnangule annab võimaluse jagada, kuidas sa olukorda parandad .

Oleme külalistelt kuulnud, et kui majutajad tagasisidele
vastavad, on nad rohkem valmis nende majutuskohta broneerima, sest nad teavad, et majutaja on soovitustele vastuvõtlik.

Saad igal ajal
hinnangule vastata. Järgnevalt mõned nõuanded, kuidas kirjutada head vastust.

  • Alusta sellest, et tunnustad tagasisidet ja tänad külalist. See võib olla midagi väga lihtsat, näiteks: „Mary, suur tänu hinnangu eest! Meil on hea meel, et leidsid aega oma reisi kajastada.“

  • Kirjelda, kuidas oled oma majutuskohas märgatud probleemi parandanud. Võid öelda: „Meil on väga kahju, et voodid ei olnud mugavad. Sinu une kvaliteet on oluline, mistõttu lisasime pärast sinu hinnangu lugemist mõned mugavust tõstvad kattemadratsid.“

„Ma ei nõua külalisena, et majutajal oleksid ainult positiivsed hinnangud, aga mulle avaldavad palju rohkem muljet need majutajad, kes võtavad kriitilist tagasisidet tõsiselt ja näitavad üles tahet oma majutuskohta parandada,“ ütleb Berliini Supermajutaja Andrew.

Hinnangud võidakse eemaldada, kui need rikuvad meie
hinnangute andmise põhimõtteid. Kui mõni hinnang on sinu arvates meie põhimõtetega vastuolus, võid sellest teatada. Sõltumata sellest, millal see postitati, saad vaidlustada pahatahtliku hinnangu külalistelt, kes sinu arvates rikkusid tõsiselt eeskirju.

Vastamine positiivsetele hinnangutele

Headele hinnangutele avalikult vastamisest on palju kasu, sest näitad, et oled kiiresti vastav majutaja.

Kui vastad ainult negatiivsetele hinnangutele, tõmbad neile rohkem tähelepanu. Sellepärast vasta ka headele hinnangutele. Isegi kui kirjutad ainult: „Aitäh, et minu juures peatusid!“, piisab sellestki.

Kuidas negatiivseid hinnanguid vältida

Teinekord põhjustavad halva hinnangu andmist lihtsalt erinevad ootused. Iga kord, kui võtad vastu külalise, on see võimalus pakkuda suurepärast külalislahkust ja kaasavat majutamist.

Kuigi pole mingit garantiid, et sulle ei anta kunagi halba hinnangut, on samme, mida saad oma majutusharjumuste parandamiseks teha.

  • Tee oma majutuskohast täpsed fotod, mis kajastavad nii selle eeliseid kui ka puudusi.
  • Koosta aus majutuskoha kirjeldus ja pane paika majutuskoha reeglid. Nii tekitad külalistes õigeid ootusi.
  • Muuda oma majutuskoha kirjeldust, et lahendada halbades hinnangutes märgitud probleemid, eriti asjades, mida sa ei saa muuta, nagu näiteks asukoht mürarohkel tänaval.
  • Kasuta tagasisidet oma majutuskoha parandamiseks – näiteks lisa rätikuid, kui külaline ütles, et neid polnud piisavalt.
  • Hoia külalistega ühendust Airbnb rakenduse kaudu kogu nende peatumise jooksul, et saaksid võimalikke probleeme jooksvalt lahendada.

Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.

Airbnb
4. mai 2021
Kas sellest oli abi?