See sisu pole sinu valitud keeles saadaval, seepärast tegime selle praegu lähimas olemasolevas keeles kättesaadavaks.

Nõuanded välditavate tühistamiste ärahoidmiseks

Uuenda oma kalendrit, kohanda seadeid ja tea oma kohustusi.
Autor Airbnb, kuupäev 4. mai 2021
Uuendatud 15. aug 2024

Pärast broneeringu kinnitamist ei eelda külalised selle muutumist. Majutajate tehtud tühistamised võivad häirida nende reisiplaane, õõnestada usaldust meie kogukonna vastu ning tuua kaasa tasusid või muid sanktsioone. 

Siin on mõned näpunäited, mis aitavad sul välditavaid tühistamisi ära hoida.

Hoia oma kalender ajakohane

Anna külalistele teada, millal nad saavad sinu juures peatuda.

  • Ava kuupäevi kolm kuud kuni kaks aastat ette.
  • Blokeeri kuupäevad, mil sa ei saa majutada.
  • Kontrolli oma kalendrit regulaarselt, et see kajastaks adekvaatselt sinu saadavust.

Kui kasutad kiirbroneeringut, on kalendri saadavuse värskendamine eriti oluline. Kiirbroneerimine võimaldab külalisel broneerida sinu avatud kuupäevi ilma vajaduseta oodata, kuni sa tema taotlust läbi vaatad.

Kui külalise broneering on kinnitatud, blokeeritakse sinu kalender nendeks kuupäevadeks automaatselt. Pead käsitsi blokeerima kõik kuupäevad, mil sa ei saa muudel põhjustel broneeringuid vastu võtta.

Broneeringu saamine kuupäevadeks, mil sa ei saa majutada, võib tuua sulle kaasa tühistustasu või muid sanktsioone.

Kalendri seadete kohandamine

Sinu seaded on jagatud kaheks vahekaardiks: „Hind“ ja „Saadavus“. Need tööriistad aitavad sul saada soovitud broneeringuid täpselt selleks ajaks, nagu sulle sobib. Näiteks saate teha järgmist.

  • Toeta oma hinnastrateegiat. Otsustad hinna üle alati ise ja saad seda alati muuta. Hinnakujunduse tööriistad võimaldavad sul võrrelda oma hindu läheduses asuvate sarnaste majutuskohtade hindadega, pakkuda pikemate peatumiste puhul allahindlusi ja määrata kohandatud hindu konkreetseteks kuupäevadeks nagu pühad ja nädalavahetused. Nutikas hinnakujundus võimaldab sul kohandab hindu automaatselt vastavalt kohalikule nõudlusele.
  • Määra oma broneeringu eelistused. Kasuta saadavuse vahemikku, et määrata, kui kaugele ette külalised broneerida saavad (vahemikus 3 kuni 24 kuud). Muud võimalused on järgmised: saad määrata peatumise minimaalset ja maksimaalset kestust, nõuda broneeringute puhul kuni seitsmepäevast etteteatamist ja blokeerida broneeringute vahel üks või kaks ööd ettevalmistusteks.
  • Ühenda oma kalendrid. Sünkrooni isiklikud ja muud majutuskalendrid (kui pakud oma kohta ka muudel veebisaitidel) oma Airbnb kalendriga. See aitab sul hallata oma majutusülesandeid ja vältida topeltbroneeringuid.

Tunne oma kohustusi majutajana

Mõistame, et pead võib-olla tühistama broneeringu sinust mitteolenevatel põhjustel nagu näiteks ettenägematu remont. Kui pead broneeringu tühistama, tee järgmist.

  • Vaata üle meie tingimused. Meie majutaja tühistamise tingimused selgitavad tühistamisega kaasnevaid tasusid ja muid sanktsioone ning seda, millal võime nende rakendamisest loobuda. Kui sa pole kindel, kas sinu olukord on eeskirjadega kooskõlas, võta enne tühistamist ühendust Airbnb toega. Sa ei saa tühistada põhjustel, mis rikuvad Airbnb mittediskrimineerimise või ligipääsetavuse põhimõtteid.
  • Teavita külalisi aegsasti. Kui sa ei saa kinnitatud broneeringut täita – olenemata põhjusest –, pead selle aegsasti tühistama. Sa ei tohi paluda külalisel ise oma broneeringut tühistada.
  • Täida kohalikke õigusnorme. Loe meie vastutustundliku majutamise artikleid, et mõista paremini seadusi, oma maksukohustust, parimaid tavasid ja muid kaalutlusi, mis on seotud külaliste majutamisega sinu piirkonnas.

Kui majutaja broneeringu tühistab, teeme külalisega koostööd, et aidata tal leida teine majutuskoht.

Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.
Airbnb
4. mai 2021
Kas sellest oli abi?