COVID-19 tõttu tühistamise võimalused
Broneeringud, mis on tehtud hiljemalt 14. märtsil 2020
Kui sinu broneering tehti hiljemalt 14. märtsil 2020 ja COVID-19 mõjutab sinu reisiplaane, saad teada, millised on sinu praegused tühistamis- ja tagasimaksevõimalused, minnes jaotisse „Broneeringu tühistamine“ ja valides „Minu reisiplaanid on COVID-19 pandeemia tõttu muutunud“.
Olenevalt olukorrast võid näha üht või mitut järgmist võimalust.
- Tagasimakse sinu majutaja tühistamise tingimuste alusel
- Täielik tagasimakse, kui esitad meile läbivaatamiseks ametlikud dokumendid
- Kergendavate asjaolude reisikrediit
- Küsi majutajalt kogu raha tagasi
Broneeringud, mis on tehtud pärast 14. märtsi 2020
Kui sinu broneering tehti pärast 14. märtsi 2020 ja COVID-19 mõjutab sinu reisiplaane, kehtivad sinu majutaja tühistamise tingimused. Kui aga oled COVID-19-sse nakatunud, on see alati kaetud meie kergendavate asjaolude põhimõtetega.
Kui sinu broneering ei vasta täieliku tagasimakse saamise tingimustele, saad alati saata oma majutajale sõnumi, et teada saada, kas ta oleks sulle nõus tegema lahenduskeskuse kaudu täiendavat tagasimakset.
Seotud artiklid
- Üksikasjalikud juhtnöörid•KülalineMillal sa raha tagasi saadKuigi väljamaksed tehakse peaaegu kohe, jõuab enamik neist kohale kümne päeva jooksul. Mõne makseviisi ja piirkonna puhul võib see siiski ka…
- Üksikasjalikud juhtnöörid•MajutajaTagasimakse sinu külaliseleKülalisele raha tagastamine sõltub sellest, kas sa oled ta juba ära majutanud või veel mitte.
- Kogukonna põhimõtted•KülalineKergendavate asjaolude põhimõtted ja koroonaviirus (COVID-19)COVID-19-ga seotud juhtumite üksikasju saad lugeda meie kergendavate asjaolude põhimõtetest.