Liigu sisu juurde
Soovitatud tulemuste nägemiseks keri edasi

    COVID-19 tõttu tühistamise võimalused

    Kui COVID-19 mõjutab sinu reisiplaane (kuigi loodame, et mitte!) ja soovid teada, millised on sinu praegused tühistamis- ja tagasimaksevõimalused, ava broneeringu tühistamise jaotis ja vali „Minu reisiplaanid on COVID-19 pandeemia tõttu muutunud“.

    Esiteks on sul alati olemas järgmised võimalused:

    • Tagasimakse sinu majutaja tühistamise tingimuste alusel
    • Täielik tagasimakse, kui esitad meile läbivaatamiseks ametlikud dokumendid

    Olenevalt sinu broneeringu üksikasjadest ja saabumise kuupäevadest võivad sul olla ka järgmised võimalused:

    • Kergendavate asjaolude reisikrediit
    • Küsi majutajalt kogu raha tagasi

    Kui soovid siiski tühistada, jätka tühistamisprotsessi ja me selgitame sulle, mida sinul või majutajal tuleb teha.

    Mida tuleks teada

    Kui oled COVID-19-sse nakatunud, on see alati kaetud meie kergendavate asjaolude põhimõtetega. Vali lihtsalt „Mul on kergendav asjaolu“.

    Kui sinu broneering ei vasta täieliku tagasimakse saamise tingimustele, saad alati saata oma majutajale sõnumi, et teada saada, kas ta on nõus sulle lahenduskeskuse kaudu täiendavat tagasimakset tegema.

    Kas said vajalikku abi?

    Seotud artiklid