Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Reeglid
Külaline

COVID-19 tõttu tühistamise võimalused

Broneeringud, mis on tehtud hiljemalt 14. märtsil 2020

Kui sinu broneering tehti hiljemalt 14. märtsil 2020 ja COVID-19 mõjutab sinu reisiplaane, saad teada, millised on sinu praegused tühistamis- ja tagasimaksevõimalused, minnes jaotisse „Broneeringu tühistamine“ ja valides „Minu reisiplaanid on COVID-19 pandeemia tõttu muutunud“.

Olenevalt olukorrast võid näha üht või mitut järgmist võimalust.

  • Tagasimakse sinu majutaja tühistamise tingimuste alusel
  • Täielik tagasimakse, kui esitad meile läbivaatamiseks ametlikud dokumendid
  • Kergendavate asjaolude reisikrediit
  • Küsi majutajalt kogu raha tagasi

Broneeringud, mis on tehtud pärast 14. märtsi 2020

Kui sinu broneering tehti pärast 14. märtsi 2020 ja COVID-19 mõjutab sinu reisiplaane, kehtivad sinu majutaja tühistamise tingimused. Kui aga oled COVID-19-sse nakatunud, on see alati kaetud meie kergendavate asjaolude põhimõtetega.

Kui sinu broneering ei vasta täieliku tagasimakse saamise tingimustele, saad alati saata oma majutajale sõnumi, et teada saada, kas ta oleks sulle nõus tegema lahenduskeskuse kaudu täiendavat tagasimakset.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru