Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Giid • Külaline

„AirCover külalistele“

See artikkel tõlgiti automaatselt.

Iga majutuskoha broneeringuga kaasneb „AirCover külalistele“. Kui sinu Airbnb majutuskohaga on tõsine probleem, mida sinu majutaja ei suuda lahendada, oleme olemas ja aitame sind.

Aitame sul saada uue broneeringu või maksame sulle kogu või osa raha tagasi

Siin saame aidata:

Meie meeskond aitab sul leida sarnase hinnaga sarnase hinnaga majutuskoha, arvestades asukohta ja mugavusi. Kui samaväärset kohta pole saadaval või sa ei soovi uut kohta broneerida, maksame sulle kogu või osa raha tagasi, sealhulgas teenustasud.

Kuidas „„ „„ AirCover külalistele “toimib

AirCover külalistele pakub tuge tõsiste probleemide korral sinu majutuskoha broneeringuga, näiteks:

  • Host tühistab sinu broneeringu enne saabumist
  • Talvel küte ei tööta
  • Majutuskohas on kuulutuses loetletust vähem magamistube
  • See on teist tüüpi majutuskoht - eraldi tuba kogu majutuskoha asemel
  • Puudub suur reklaamitud mugavus, näiteks bassein või köök

AirCover külalistele ei sisalda väiksemaid ebamugavusi, nagu katkine röster.

Probleemide lahendamine peatumise ajal

Majutaja on parim kontaktisik, kellega ühendust võtta, kui midagi peaks juhtuma. Selleks, et anda teada mis toimub, saada oma hostile sõnum. Kui sinu peatumise ajal ilmneb probleem:

  1. Jäädvusta probleem: tee tõendina fotosid või videoid.
  2. Võta oma majutajaga ühendust: teavita oma majutajat 72 tunni jooksul pärast avastamist, kirjeldades probleemi ja otsides lahendust.
  3. Võta meiega ühendust: kui sinu majutaja ei vasta või ei suuda probleemi lahendada, võta meiega kohe ühendust.
  4. AirCover for guests support: If the problem is covered by AirCover for guests and you want to leave, we 'll help you find similar accommodation based on availability and price. Kui samaväärne koht pole saadaval või sa ei soovi uut kohta broneerida, makstakse sulle kogu või osa raha tagasi.

Ööpäevaringne ohutusliin

Kas soovid meiega ühendust võtta? Võta meiega ühendust telefoni, e-posti või vestluse teel.

Kui tunned end ebaturvaliselt, aitame sul saada eelisjärjekorras juurdepääsu spetsiaalselt koolitatud ohutusspetsialistidele, kes aitavad sind ohutusprobleemidega või ühendavad sind otse kohalike hädaabiasutustega ööpäev läbi.

AirCover külalistele ei ole kindlustuspoliis. See ei hõlma reisimisega seotud probleeme (nt: sinu reis hilineb tormi tõttu või sinu pagasit kahjustab sinu vedaja). Lisateave AirCoveri külalistele ning reisi-, broneeringu- või peatumiskaitse kindlustus kohta.

Kui oled majutaja, loe lisateavet programmi „AirCover hostidele“ ja meie tehtud täiustuste kohta.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

  • Kogukonna põhimõtted

    Majutust pakkuvate hostide põhireeglid

    Tutvu majutust pakkuvate hostide põhireeglitega.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline

    Millal sa raha tagasi saad

    Kuigi väljamaksed tehakse peaaegu kohe, jõuab enamik neist kohale viieteist päeva jooksul. Mõne makseviisi ja piirkonna puhul võib see siiski ka rohkem aega võtta.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Host

    Air Cover hostidele

    Programm „AirCover majutajatele“ sisaldab külalise isikutuvastust, broneeringu taustakontrolli, 3 miljoni USA dollari suurust hosti kahjukaitset, 1 miljoni USA dollari suurust hosti vastutuskindlustust, 1 miljoni USA dollari suurust elamuse vastutuskindlustust ja ööpäevaringset ohutusliini.
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru