Iga majutuskoha broneeringuga kaasneb „AirCover külalistele“. Kui sinu Airbnb-ga on tõsine probleem, mida majutaja ei suuda lahendada, aitame sul leida sarnase majutuskoha, mis sõltub sarnase majutuskoha sarnase hinnaga. Kui sarnane majutuskoht pole saadaval või sa ei soovi uuesti broneerida, teeme sulle täieliku või osalise tagasimakse.
Kui midagi peaks juhtuma, on sinu majutaja parim kontaktisik; on tõenäoline, et ta saab selle parandada. Selleks, et anda teada mis toimub, saada oma hostile sõnum.
Kui sinu majutuskoha majutaja tühistab enne saabumist, aitame sul uuesti broneerida. Meie meeskond aitab sul leida sarnase majutuskoha, arvestades asukohta ja mugavusi, olenevalt saadavusest võrreldava hinnaga. Kui sarnane majutuskoht pole saadaval või sa ei soovi uuesti broneerida, maksame sulle kogu raha tagasi, sealhulgas teenustasud.
Lisateave selle kohta, mida oodata, kui sinu majutaja sinu broneeringu tühistab.
Kui sul on kinnitatud broneering, saad oma majutaja e-posti aadressi ja telefoninumbri oma reisi jaoks vestluses. Kui sa ei pääse saabudes oma Airbnb-sse ja majutaja ei vasta või ei saa probleemi lahendada, aitame sul leida sarnase hinnaga sarnase hinnaga sarnase majutuskoha saadavusest. Kui sarnane majutuskoht ei ole saadaval või sa ei soovi uuesti broneerida, maksame sulle kogu raha tagasi, sealhulgas teenustasud.
Vaata, mida edasi teha, kui sa ei saa oma majutajaga ühendust.
Kui kuulutus erineb oluliselt kuulutusest, on sinu majutaja probleemi lahendamiseks suurepärane ressurss. Kui kuulutus erineb oluliselt reklaamitust ja majutaja ei suuda probleemi lahendada, aitame sul leida sarnase hinnaga sarnase hinnaga sarnase hinnaga sarnase majutuskoha. Kui sarnane majutuskoht pole saadaval või sa ei soovi uuesti broneerida, teeme sulle täieliku või osalise tagasimakse.
Kui tunned end ebaturvaliselt, aitame sul saada eelisjuurdepääs spetsiaalselt koolitatud ohutusametnikele, kes aitavad sind ohutusprobleemidega või ühendavad sind otse kohalike hädaabiteenistustega ööpäev läbi.
Kas soovid meieni jõuda? Võta meiega ühendust telefoni, e-posti või vestluse teel.
AirCover külalistele pakub tuge tõsiste probleemide korral sinu majutuskoha broneerimisega (nt majutaja tühistab sinu broneeringu enne saabumist) või sinu peatumise ajal (nt küte ei tööta talvel, majutuskohas on loetletud vähem magamistube, see on erinevat tüüpi majutuskoht - eraldi tuba kogu majutuskoha asemel, puudub peamine reklaamitud mugavus, nagu bassein või köök), kuid see ei sisalda väiksemaid ebamugavusi, nagu katkine röster.
Majutaja on parim kontaktisik, kellega ühendust võtta, kui midagi peaks juhtuma. Selleks, et anda teada mis toimub, saada oma hostile sõnum.
Kui sinu peatumise ajal tekib probleem:
Külalistele mõeldud AirCover ei ole kindlustuspoliis. See ei hõlma reisimisega seotud probleeme (nt: sinu reis hilineb tormi tõttu, sinu pagasit kahjustab vedaja). Lisateavet leiad siit.
Kui oled majutaja, saada lisateavet AirCoveri majutajatele ja hiljutiste täiustuste kohta, mida oleme teinud.