Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Giid • Külaline

„AirCover külalistele“

See artikkel tõlgiti automaatselt.

Iga majutuskoha broneeringuga kaasneb „AirCover külalistele“. Kui sinu Airbnb-ga on tõsine probleem, mida majutaja ei suuda lahendada, aitame sul leida sarnase majutuskoha, mis sõltub sarnase majutuskoha sarnase hinnaga. Kui sarnane majutuskoht pole saadaval või sa ei soovi uuesti broneerida, teeme sulle täieliku või osalise tagasimakse.

Kui midagi peaks juhtuma, on sinu majutaja parim kontaktisik; on tõenäoline, et ta saab selle parandada. Selleks, et anda teada mis toimub, saada oma hostile sõnum.

Majutaja tühistamised

Kui sinu majutuskoha majutaja tühistab enne saabumist, aitame sul uuesti broneerida. Meie meeskond aitab sul leida sarnase majutuskoha, arvestades asukohta ja mugavusi, olenevalt saadavusest võrreldava hinnaga. Kui sarnane majutuskoht pole saadaval või sa ei soovi uuesti broneerida, maksame sulle kogu raha tagasi, sealhulgas teenustasud.

Lisateave selle kohta, mida oodata, kui sinu majutaja sinu broneeringu tühistab.

Saabumine ebaõnnestus

Kui sul on kinnitatud broneering, saad oma majutaja e-posti aadressi ja telefoninumbri oma reisi jaoks vestluses. Kui sa ei pääse saabudes oma Airbnb-sse ja majutaja ei vasta või ei saa probleemi lahendada, aitame sul leida sarnase hinnaga sarnase hinnaga sarnase majutuskoha saadavusest. Kui sarnane majutuskoht ei ole saadaval või sa ei soovi uuesti broneerida, maksame sulle kogu raha tagasi, sealhulgas teenustasud.

Vaata, mida edasi teha, kui sa ei saa oma majutajaga ühendust.

Ebatäpsed kuulutused

Kui kuulutus erineb oluliselt kuulutusest, on sinu majutaja probleemi lahendamiseks suurepärane ressurss. Kui kuulutus erineb oluliselt reklaamitust ja majutaja ei suuda probleemi lahendada, aitame sul leida sarnase hinnaga sarnase hinnaga sarnase hinnaga sarnase majutuskoha. Kui sarnane majutuskoht pole saadaval või sa ei soovi uuesti broneerida, teeme sulle täieliku või osalise tagasimakse.

Ööpäevaringne ohutusliin

Kui tunned end ebaturvaliselt, aitame sul saada eelisjuurdepääs spetsiaalselt koolitatud ohutusametnikele, kes aitavad sind ohutusprobleemidega või ühendavad sind otse kohalike hädaabiteenistustega ööpäev läbi.

Kas soovid meieni jõuda? Võta meiega ühendust telefoni, e-posti või vestluse teel.

Kuidas toimib AirCover külalistele

AirCover külalistele pakub tuge tõsiste probleemide korral sinu majutuskoha broneerimisega (nt majutaja tühistab sinu broneeringu enne saabumist) või sinu peatumise ajal (nt küte ei tööta talvel, majutuskohas on loetletud vähem magamistube, see on erinevat tüüpi majutuskoht - eraldi tuba kogu majutuskoha asemel, puudub peamine reklaamitud mugavus, nagu bassein või köök), kuid see ei sisalda väiksemaid ebamugavusi, nagu katkine röster.

Majutaja on parim kontaktisik, kellega ühendust võtta, kui midagi peaks juhtuma. Selleks, et anda teada mis toimub, saada oma hostile sõnum.

Kui sinu peatumise ajal tekib probleem:

  1. Võimaluse korral tee probleemist fotosid või videoid.
  2. Võta 72 tunni jooksul pärast probleemi avastamist ühendust oma majutajaga ja kirjelda probleemi talle, et näha, kas ta saab selle lahendada.
  3. Kui sinu majutaja ei suuda probleemi lahendada või ei vasta üldse, võta meiega esimesel võimalusel ühendust.
  4. Me vaatame selle üle ja kui leiame, et see on probleem, mida AirCover külalistele toetab, ja soovid majutuskohast lahkuda, aitame sul leida sarnase majutuskoha, olenevalt saadavusest võrreldava hinnaga. Kui sarnane majutuskoht pole saadaval või sa ei soovi uuesti broneerida, teeme sulle täieliku või osalise tagasimakse.

Külalistele mõeldud AirCover ei ole kindlustuspoliis. See ei hõlma reisimisega seotud probleeme (nt: sinu reis hilineb tormi tõttu, sinu pagasit kahjustab vedaja). Lisateavet leiad siit

Kui oled majutaja, saada lisateavet AirCoveri majutajatele ja hiljutiste täiustuste kohta, mida oleme teinud.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

  • Üksikasjalikud juhtnöörid

    Palu abi või võta ühendust Airbnb toega

    Enamik majutajaid ja külalisi suudavad probleemid kiiresti isekeskis lahendada. Uuri, kuidas saada vajalikku abi enne reisi, reisi ajal või pärast reisi.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline

    Kui host tühistab sinu majutuskoha broneeringu

    Kui majutaja tühistab sinu broneeringu, saad kogu raha tagasi. Kui tühistamine toimub 30 päeva jooksul enne saabumist, aitame sul broneerida uue sarnase majutuskoha (sõltub sarnase hinnaga kohtade saadavusest).
  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline

    Kui sul tekib broneeringu käigus probleem

    Kui sinu peatumise ajal ilmneb midagi ootamatut, saada lahenduse leidmiseks esmalt sõnum majutajale. On tõenäoline, et ta aitab sul probleemi lahendada. Kui sinu majutaja ei saa sind aidata või soovid taotleda tagasimakset, oleme valmis sind toetama.
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru