Iga majutuskoha broneeringuga kaasneb „AirCover külalistele“. Kui sinu Airbnb majutuskohaga on tõsine probleem, mida sinu majutaja ei suuda lahendada, oleme olemas ja aitame sind.
Siin saame aidata:
Meie meeskond aitab sul leida sarnase hinnaga sarnase hinnaga majutuskoha, arvestades asukohta ja mugavusi. Kui samaväärset kohta pole saadaval või sa ei soovi uut kohta broneerida, maksame sulle kogu või osa raha tagasi, sealhulgas teenustasud.
AirCover külalistele pakub tuge tõsiste probleemide korral sinu majutuskoha broneeringuga, näiteks:
AirCover külalistele ei sisalda väiksemaid ebamugavusi, nagu katkine röster.
Majutaja on parim kontaktisik, kellega ühendust võtta, kui midagi peaks juhtuma. Selleks, et anda teada mis toimub, saada oma hostile sõnum. Kui sinu peatumise ajal ilmneb probleem:
Kas soovid meiega ühendust võtta? Võta meiega ühendust telefoni, e-posti või vestluse teel.
Kui tunned end ebaturvaliselt, aitame sul saada eelisjärjekorras juurdepääsu spetsiaalselt koolitatud ohutusspetsialistidele, kes aitavad sind ohutusprobleemidega või ühendavad sind otse kohalike hädaabiasutustega ööpäev läbi.
AirCover külalistele ei ole kindlustuspoliis. See ei hõlma reisimisega seotud probleeme (nt: sinu reis hilineb tormi tõttu või sinu pagasit kahjustab sinu vedaja). Lisateave AirCoveri külalistele ning reisi-, broneeringu- või peatumiskaitse kindlustus kohta.
Kui oled majutaja, loe lisateavet programmi „AirCover hostidele“ ja meie tehtud täiustuste kohta.