Üksikasjalikud juhtnöörid
•
Külaline
Kui majutaja tühistab sinu broneeringu
Kui majutaja tühistab sinu broneeringu
While it’s rare, sometimes a Host may need to cancel a reservation. We understand this can impact your plans in a big way. Rest assured that every booking made on Airbnb comes with AirCover for guests, support for guests who experience issues with their booking, including Host cancellations within 30 days of check-in.
What to expect if your reservation is canceled
When a cancellation occurs, you’ll get an email with full details, including your refund info. Refund times may differ depending on how you paid.
If your cancellation happens within 30 days of check-in, we’ll also help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing.
As always, you can contact us if you need more help.
Kas sellest artiklist oli abi?
Seotud artiklid
- Külaline
Kui su majutaja peab su broneeringu tühistama
Kui su majutaja ei saa sind vastu võtta, siis ära ise tühista. Saada talle hoopis tühistamistaotlus – nii saad tagasi suurima võimaliku summ… Kuidas käib tühistamine
Mõnikord juhtub, et pead broneeringu tühistama. Siin saad teada, kuidas broneeringut probleemivabalt tühistada.- Külaline
AirCover külalistele
Iga broneeringuga kaasneb „AirCover külalistele“. Kui sinu Airbnb-ga on tõsine probleem, mida majutaja ei suuda lahendada, aitame sul leida …
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru