Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid
Külaline

Kui majutaja tühistab sinu broneeringu

While it’s rare, sometimes a Host may need to cancel a reservation. We understand this can impact your plans in a big way. Rest assured that every booking made on Airbnb comes with AirCover for guests, support for guests who experience issues with their booking, including Host cancellations within 30 days of check-in.

What to expect if your reservation is canceled

When a cancellation occurs, you’ll get an email with full details, including your refund info. Refund times may differ depending on how you paid.

If your cancellation happens within 30 days of check-in, we’ll also help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing.

As always, you can contact us if you need more help.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

  • Külaline

    Kui su majutaja peab su broneeringu tühistama

    Kui su majutaja ei saa sind vastu võtta, siis ära ise tühista. Saada talle hoopis tühistamistaotlus – nii saad tagasi suurima võimaliku summ…
  • Kuidas käib tühistamine

    Mõnikord juhtub, et pead broneeringu tühistama. Siin saad teada, kuidas broneeringut probleemivabalt tühistada.
  • Külaline

    AirCover külalistele

    Iga broneeringuga kaasneb „AirCover külalistele“. Kui sinu Airbnb-ga on tõsine probleem, mida majutaja ei suuda lahendada, aitame sul leida …
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru