Üksikasjalikud juhtnöörid
•
Külaline
Kui majutaja palub sul tühistada
Kui majutaja palub sul tühistada
Things happen, and a Host may need to cancel a reservation. But a guest shouldn’t cancel on behalf of their Host.
What to do if your Host asks you to cancel
If your Host lets you know that they can't accommodate your stay anymore, don't cancel for them. Instead, send them a message asking them to cancel. That way, you'll be eligible to receive a full refund.
What happens if your Host cancels your reservation
If your Host cancels your reservation before check-in, you’ll receive a full refund. If check-in is within 30 days, we’ll help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing. Find out more about what happens when your Host cancels your reservation.
Kas sellest artiklist oli abi?
Seotud artiklid
- Külaline
Kui majutaja tühistab sinu broneeringu
Kui majutaja tühistab sinu broneeringu, saad kogu raha tagasi. Kui tühistamine toimub 30 päeva jooksul enne saabumist, aitame sul broneerida… - Majutaja
Majutajapoolse tühistamise tingimused
Kuna tühistamised rikuvad külaliste plaane ja mõjutavad usaldust Airbnb kogukonna vastu, rakendame majutajatele tühistamise korral trahve. - Külaline
Majutajate, korraldajate ja külaliste turvalisus
Selleks, et meie majutuskohad, elamused ja meie kogukonna liikmete omavaheline suhtlemine oleks turvaline, on teatavat laadi käitumine ja te…
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru