Üksikasjalikud juhtnöörid
•
Külaline
Kui sinu majutaja ei vasta
Kui sinu majutaja ei vasta
When you have a confirmed reservation, you’ll have your Host’s email and phone number in the messaged thread for your trip. You can send them a message or pop open the Airbnb app and call them.
If you’re wondering about check-in details and instructions, you’ll find them 48 hours before the check-in date on your reservation’s itinerary page.
If all communications failed and you can’t contact your Host, contact us.
Kas sellest artiklist oli abi?
Seotud artiklid
- Külaline
Majutajate ja korraldajatega ühenduse võtmine
Kui soovid enne broneerimist lisateavet kuulutuse, majutaja, korraldaja või elamuse kohta, võid majutajale või korraldajale Airbnb kaudu sõn… - Külaline
Majutaja vastamisaeg
Majutajatel on broneeringutaotluse kinnitamiseks või tagasilükkamiseks aega 24 tundi. Oleku muutuse kohta saad e-kirja. - Külaline
Saabumisjuhiste asukoht
Saabumisteabe leiad oma broneeringu üksikasjadest. Saadame sulle broneeringu meeldetuletuseks ka e-kirja koos selle teabega.
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru