Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid
Majutaja

Külalistega ühenduse võtmine e-posti teel

It’s important to be able to communicate easily and securely with your guests on Airbnb. You can easily manage all your Airbnb messages in one place, from organizing them to creating quick replies and scheduled messages. You can also set your notifications preferences to receive an email notification when a guest sends you a message.

Airbnb sõnumite kasutamine e-posti teel

Airbnb sõnumeid on võimalik saada ja neile vastata ka e-posti teel.

  1. Klõpsa nupul „Profiil“ > „Konto“ > „Teated“
  2. Klõpsa nupul „Konto“
  3. Jaotises „Külalise ja majutaja sõnumid“ klõpsa nupul „Muuda“

Note: The email alias feature is no longer available.

Using Airbnb messaging to send important documents

Once your guests have confirmed their reservation, you can add direct links to Airbnb messages to share important documents or additional information.

Please keep in mind that using email and messaging must comply with our Off-Platform Policy. You shouldn't use email or messaging to ask for reviews or feedback on a non-Airbnb website, ask for guests’ contact information before they book a stay, or misuse their contact information.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru