Kuidas saada viietärnihinnanguid
Hinnangud aitavad sul oma majutuskohta viimistleda, ilmuda otsingutulemustes kõrgemal kohal ja teenida välja Supermajutaja staatus. Seega on loomulik, et iga kord, kui keegi sinu juures peatub, soovid pakkuda viietärni majutust.
Kuna Supermajutajate hinnang on vähemalt 4,8, teavad nad viie tärni hinnangute saamisest üht-teist. Ülaltoodud videos rääkisime Ohio osariigis Columbuses tegutsevate Supermajutajate Catherine'i ja Bryaniga, kes jagasid oma parimaid tähelepanekuid sellest, kuidas saada suurepäraseid hinnanguid.
Kujunda õigeid ootusi
„Üks tõhusamaid viise, kuidas tagada külaliste rahulolu majutusega, on kujundada neis realistlikud ootused veel enne broneeringu nupule vajutamist,“ räägib Catherine. „Tahame anda kuulutuse lehel võimalikult palju teavet, isegi kui peame ütlema midagi sellist: „Maja on üle 100 aasta vana, sellepärast on siin kriuksuvad uksed.“
Vasta kiiresti
Tee nii, et külalised tunneksid end su majutuskohas nagu kodus
„Kui rääkida sisekujundusest, siis peaks see tekitama külalises koduse tunde,“ ütleb Catherine. „Eemalda kõik isiklikud fotod ja muu ebavajalik kraam.” Seda selleks, et külalised tunneksid end mugavalt, kuigi alati tasub lisada nüansse, mis tekitavad sooja koduse tunde.
Külalistes saab tekitada mugavat tunnet ka läbimõeldud sisekujundusega. „See muidugi ei tähenda, et peaksid hakkama kööki renoveerima,“ täpsustab Bryan. „Sinu majutuskoha miljöö peab lihtsalt olema mugav, kena, kutsuv ja puhas.“
Lisa kohalikke nüansse
„Kui inimesed sinu juures ööbivad, ei jaga sa nendega mitte ainult oma kodu, vaid ka linna,“ ütleb Catherine. Tema ja Bryan pakuvad külalistele kohapeal valmistatud šampooni, palsamit ja näopesugeeli ning piirkonnas tegutseva ettevõtja valmistatud kunstiraamatuid. „Meile meeldib tutvustada Columbust oma vaatevinklist,“ naljatab Catherine.
Ole valmis ootamatusteks
„Vaatamata parimatele jõupingutustele saada viie tärni majutajaks, läheb midagi vahel paratamatult ka viltu,“ tõdeb Catherine. Bryan nõustub ja lisab: „Meil juhtus kunagi selline asi, et toru lõhkes ja ujutas üle terve esimese korruse.“
Külalised, kes tähistasid parajasti oma pulmaööd, ei saanud nendega ühendust. „Pärast seda kogemust võtsime appi kaasmajutaja, nii et kui mõni külaline meid taas kätte ei saa, hoolitseb tema eest keegi teine,“ sõnab Catherine.
Olenemata sellest, millist tüüpi majutuskohta sa Airbnb-s pakud, on külaliste hinnangud enamasti kasulikud ja positiivsed. „Kui keegi jätab suurepärase hinnangu, tähendab see, et pingutame õige asja nimel,“ ütleb Catherine. „See on meil aidanud luua endale meelepärane elustiil.“
Vaata lähemalt meie algajatele mõeldud videojuhendist
Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.