Loo viie tärni vääriline majutuskoht
Viietärnipeatumise aluseks on läbimõeldud ettevalmistus. Kasuta alustamiseks seda viieastmelist juhendit.
1. samm: ootuste seadmine
Muuda oma kuulutus atraktiivseks, kuid räägi ausalt, mida pakud.
Kirjelda avameelselt, mida külalised tulles eest leiavad. Tutvusta üksikasjalikult oma naabruskonda ja mugavusi, et aidata külalistel otsustada, kas sinu majutuskoht neile sobib.
Uuenda kuulutust vastavalt sellele, kuidas majutuskoht muutub. See hõlmab uute mugavuste lisamist ja fotode ajakohasena hoidmist. Mõned majutajad uuendavad isegi oma fotosid vastavalt aastaajale.
„Kirjelda oma majutuskoha omapärasid ausalt ja selgelt,“ ütleb San Franciscos tegutsev Supermajutaja Nikki. „Pane end külaliste asemele. Eesmärgiks peaks olema piisavalt selge pildi loomine, et külalised leiaksid just endale sobiva majutuskoha.“
2. samm: hõlpsa saabumis- ja lahkumiskogemuse loomine
Külalised ootavad sujuvat saabumist ja lahkumist.
Kirjuta selged saabumisjuhised. Selgita protsessi samm-sammult ja lisa kõikvõimalikud kasulikud andmed, näiteks fotod või noolekestega kaart.
Jäta võimalikult vähe lahkumiseelseid ülesandeid. Sinu juhiste järgimine peaks nõudma vähe või üldse mitte pingutust. Anna külalistele teada, kuidas väljudes enda järelt uks lukustada.
„Muudame lahkumise võimalikult lihtsaks,“ ütleb Keshav, kes on majutajate nõuandekogu liige ja Supermajutaja New Delhis. „Nagunii tuleb koristaja ja teeb kõik vajaliku, nii et külalised ei pea millegi pärast muretsema.“
3. samm: külalislahke vastuvõtu pakkumine
Mõtle, kuidas külalised end sinu majutuskohta sisenedes tunnevad ja mida nad pärast lahkumist mäletavad.
Kujunda hubane koht. Lisa mugavusi, nagu padjad ja pleedid. Valmista ette kohad, kuhu külalised saavad oma asjad panna.
Tutvusta oma kogukonda. Kaalu sisekujunduses kohaliku kunsti kasutamist või külalistele kohalike maiuspalade jätmist. Jaga oma lemmikkohti teejuhis.
Ole kättesaadav. Anna külalistele teada, et nad saavad sinuga igal ajal ühendust võtta. Seadista oma teavitused, et saaksid teada kohe, kui külalised sõnumeid saadavad.
„Kõige tähtsam on see, et külalised tunneksid end majutuskohas täiesti koduselt,“ ütleb Ohios Columbuses tegutsev Supermajutaja Catherine. „Vii ära kõik, mis võib külalistes tekitada tunde, nagu nad oleksid kellegi teise kodus.“
4. samm: ootamatusteks valmistumine
Mõtle läbi, kuidas lahendada mitmesuguseid probleeme, mis võivad külalise peatumise ajal esile kerkida.
Varu hädaabivahendeid. Varusta oma majutuskoht tulekustuti, esmaabikomplekti ja taskulambiga. Jäta saadavale hädaabinumbrid juhuks, kui külalised vajavad abi.
Tutvu sulle kehtiva kaitsega. AirCover majutajatele pakub pealaest jalatallani kaitset, mis on alati olemas ja alati tasuta.
- Pane ootele tugimeeskond. Loo head suhted hooldustöötajatega. Lisa kaasmajutaja, et keegi oleks alati valmis külalistele vastama.
5. samm: hinnangute andmine ja saamine
Tärnihinnangud ja hinnangud aitavad sul pakutavat veelgi paremaks muuta ja külaliste seas usaldust luua.
- Jäta oma külalistele hinnanguid. Nii saad väljendada tänulikkust, anda tagasisidet ja tuletada külalistele meelde omakorda sulle hinnang kirjutada. Majutajatel ja külalistel on pärast lahkumist teineteisele hinnangu andmiseks aega 14 päeva.
- Jälgi tärnihinnanguid. Külalised saavad hinnata oma peatumist tervikuna ja anda sulle tärnihinnanguid puhtuse, kirjeldusele vastavuse, saabumise, suhtluse, asukoha ja hinna-kvaliteedi suhte eest.
- Vasta hinnangutele. Kasuta võimalust nii näidata, et oled valmis muudatusi tegema. Kui vastad külalise avalikule hinnangule, kuvatakse sinu vastus kohe selle all.
„Tähtis on võtta hinnanguid tõsiselt,“ ütleb Santa Fes (New Mexico) tegutsev Supermajutaja Sadie. „Külaliste tagasiside on otsetee viie tärnini.“
Kui sa ei ole veel oma esimest broneeringut saanud, võid saada isiklikku nõu Supermajutajalt. Supermajutajad on Airbnb parimad ja kogenuimad majutajad.
Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.