Sinu vastamisprotsent ja vastamisaeg mõõdavad, kui kiiresti ja järjepidevalt sa päringutele ja broneeringutaotlustele vastad.
Kõige tähtsam on keskenduda oma vastamisprotsendile, mis mõjutab sinu Supermajutaja staatust ja otsingukohta. Sinu vastamisaeg annab külalistele ettekujutuse sellest, kui kiiresti nad sinult vastuse saavad, kuid mõjutab vähem sinu majutaja staatust.
Sinu vastamisprotsent on uute päringute ja broneeringutaotluste protsent, millele vastasid (kas kinnitades/eelkinnitades või lükkates tagasi) 24 tunni jooksul viimase 30 päeva jooksul. Kui sul on viimase 30 päeva jooksul olnud vähem kui 10 vestlust, põhineb vastamisprotsent viimase 90 päeva kümnel viimasel vestlusel.
Kui külaline saadab sulle päringu - küsimuse või mis tahes muu sõnumi kui broneeringutaotlus - sõnumi majutajale, pead vastamisprotsendi säilitamiseks vastama päringule 24 tunni jooksul. Kui külaline saadab sulle broneeringutaotluse, pead oma vastamisprotsendi säilitamiseks kinnitama või tagasi lükkama 24 tunni jooksul.
Vastamisprotsent Supermajutaja staatuse määramiseks arvutatakse erinevalt ja see põhineb sinu vastustel viimase 365 päeva jooksul.
Sinu vastamisaeg on keskmine aeg, mis sul kulus kõigi uute sõnumite vastamiseks viimase 30 päeva jooksul.
Nii vastamisprotsendi kui ka kellaaja leiad oma kuulutuse lehtede alumisest osast. Selle teabe leiad ka oma kontolt jaotisest:
Vastamisprotsendi ja vastamisaja parandamiseks tee esimesel võimalusel 24 tunni jooksul pärast päringu või broneeringutaotluse saamist järgmist:
24 tunni pärast tehtud vastuseid loetakse hilinenud vastuseks, mis vähendab sinu vastamisprotsenti ja pikendab vastamisaega.
Majutajate ja külaliste vahelised järelsõnumid ei mõjuta
sinu vastamisprotsenti ega vastamisaega. Vastamisaja säilitamiseks ei pea sa vestluses viimast sõnumit saatma.