Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid • Majutaja

Vastamisprotsendi ja vastamisaja parandamine

See artikkel tõlgiti automaatselt.

Sinu vastamisprotsent ja vastamisaeg mõõdavad, kui kiiresti ja järjepidevalt sa päringutele ja broneeringutaotlustele vastad.

Kõige tähtsam on keskenduda oma vastamisprotsendile, mis mõjutab sinu Supermajutaja staatust ja otsingukohta. Sinu vastamisaeg annab külalistele ettekujutuse sellest, kui kiiresti nad sinult vastuse saavad, kuid mõjutab vähem sinu majutaja staatust.

Kuidas vastamisprotsent arvutatakse

Sinu vastamisprotsent on uute päringute ja broneeringutaotluste protsent, millele vastasid (kas kinnitades/eelkinnitades või lükkates tagasi) 24 tunni jooksul viimase 30 päeva jooksul. Kui sul on viimase 30 päeva jooksul olnud vähem kui 10 vestlust, põhineb vastamisprotsent viimase 90 päeva kümnel viimasel vestlusel.

Kui külaline saadab sulle päringu - küsimuse või mis tahes muu sõnumi kui broneeringutaotlus - sõnumi majutajale, pead vastamisprotsendi säilitamiseks vastama päringule 24 tunni jooksul. Kui külaline saadab sulle broneeringutaotluse, pead oma vastamisprotsendi säilitamiseks kinnitama või tagasi lükkama 24 tunni jooksul.

Vastamisprotsent Supermajutaja staatuse määramiseks arvutatakse erinevalt ja see põhineb sinu vastustel viimase 365 päeva jooksul.

Kuidas vastamisaega arvutatakse

Sinu vastamisaeg on keskmine aeg, mis sul kulus kõigi uute sõnumite vastamiseks viimase 30 päeva jooksul.

Kust leida oma vastamisprotsent ja -aeg

Nii vastamisprotsendi kui ka kellaaja leiad oma kuulutuse lehtede alumisest osast. Selle teabe leiad ka oma kontolt jaotisest:

  • Ülevaated enamikule majutajatele
  • Tulemused majutajatele, kes kasutavad professionaalseid majutusvahendeid

Paranda oma vastamisprotsenti ja vastamisaega

Vastamisprotsendi ja vastamisaja parandamiseks tee esimesel võimalusel 24 tunni jooksul pärast päringu või broneeringutaotluse saamist järgmist:

  • Kinnita või lükka broneeringutaotlused tagasi
  • Broneeringu päringute eelkinnitamine või tagasilükkamine
  • Saada broneeringupäringu järel eripakkumine
  • Vasta külaliste uutele päringutele

24 tunni pärast tehtud vastuseid loetakse hilinenud vastuseks, mis vähendab sinu vastamisprotsenti ja pikendab vastamisaega.

Majutajate ja külaliste vahelised järelsõnumid ei mõjuta

sinu vastamisprotsenti ega vastamisaega. Vastamisaja säilitamiseks ei pea sa vestluses viimast sõnumit saatma.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Majutaja

    Jälgi oma Supermajutaja staatust

    Kas soovid näha, kui hästi sa kõigile Supermajutaja nõuetele vastad? Mine majutaja töölauale.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Majutaja

    Tühista külalise eelkinnitus

    Eelkinnituse tühistamisega ei kaasne sanktsioone juhul, kui külaline pole veel sinu majutuskohta broneerinud.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Majutaja

    Lükka reisitaotlus tagasi

    Sul on vajaduse korral alati õigus broneeringupäringuid või -taotlusi tagasi lükata, kuid sa peaksid seda tegema 24 tunni jooksul.
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru