Kasuta Airbnb kaasmajutamise tööriistu
Edukaks kaasmajutajaks olemise alus on selgusele jõudmine, kuidas sina ja majutaja majutuskoha haldustöid omavahel jagate.
Kas suhtlete mõlemad külalistega või tegeleb sellega üks teist? Kas haldad kogu majutuskohta ja võtad majutajaga ühendust ainult konkreetsete probleemide korral nagu hüvitustaotlused? Mida iganes otsustad, pakub Airbnb tööriistu, mis muudavad kaasmajutamise lihtsamaks.
Kaasmajutaja õiguste määramine
Kui majutaja kutsub sind oma majutuskoha kaasmajutajaks, palutakse tal määrata sinu ligipääsuõigused. Võimalused on järgmised.
- Täielik juurdepääs
- Juurdepääs kalendrile ja postkastile
- Juurdepääs ainult kalendrile
Täieliku juurdepääsuõiguse korral saad teha järgmist.
- Uue kuulutuse koostamine
- Külalistega suhtlemine ja teavituste saamine
- Kalendri uuendamine
- Tehingute ajaloo kuvamine
- Kuulutuse, sh hinnakujunduse ja muude üksikasjade haldamine
- Broneeringute, sh peatumis-, tühistus- ja lahenduskeskuse taotluste haldamine
- Hüvitustaotluste esitamine
- Teiste kaasmajutajate lisamine või eemaldamine, õiguste muutmine ja enda või teise kaasmajutaja määramine kuulutuse peamiseks majutajaks
Pane tähele, et isegi täieliku juurdepääsu korral ei saa sa teha järgmist.
Seadistada või muuta teiste kaasmajutajate väljamakseid
Hallata hüvitustaotlust pärast selle esitamist
Majutuskoha omaniku ja teiste kaasmajutajate väljamakseviisi või maksuteabe vaatamine või muutmine
Tõhus suhtlus
Soovitame koostada koos majutajaga plaan, et oleks selge, kes vastutab külalistele vastamise ja muu suhtluse eest. Majutajad võivad soovida, et sina selle kõige eest hoolitseksid, või eelistada töö jagamist.
Suhtluse elemendid, millega arvestada.
Igapäevane suhtlus, küsimustele vastamine ja lahenduste pakkumine tekkivatele probleemidele
Broneeringutaotlustele vastamine, kui kuulutus ei kasuta kiirbroneerimist
Hüvitustaotluste esitamine (kuigi neid saab pärast esitamist hallata ainult majutuskoha omanik)
Abi saamiseks kogukonnatoe poole pöördumine
Teiste kaasmajutajate haldamine
Colorados Denveris tegutsev kogenud kaasmajutaja Sabrina eelistab teha nii, et iga külaline suhtleb vaid ühe inimesega, „et säilitada järjepidevus põhimõtete osas nagu soodustused, tagasimaksed ja külaliste probleemid,“ ütleb ta.
Selge plaani puudumisel võivad tekkida probleemid. „Kui seda tüüpi tööd teeb korraga kaks inimest, on segadus kiire tekkima,“ ütleb Inglismaal Cornwallis tegutsev kogenud kaasmajutaja Dominic. „Just siis kipuvad asjad ununema, koristajad broneerimata jääma jne.“
Kuidas väljamaksed toimivad
Majutaja saab kasutada valikulisi kaasmajutaja väljamakse tööriistu, et eraldada sulle Airbnb-s teatud protsent broneeringu hinnast või fikseeritud summa broneeringu kohta. Ta saab valida ühe neljast väljamakse võimalusest:
Koristustasu jagamine
Koristustasu ja broneeringu summalt protsendi jagamine
Igalt väljamakselt protsendi jagamine
Igalt väljamakselt konkreetse summa jagamine
Väljamakseid saab määrata ainult majutuskoha omanik. Sõltuvalt majutaja ja kaasmajutaja asukohast võivad kehtida mõned piirangud.
Kui majutaja määrab kaasmajutaja väljamakse, on sul selle kinnitamiseks või tagasilükkamiseks aega 14 päeva. Tavaliselt räägivad kaasmajutaja ja majutaja omavahel väljamakse summa ja meetodi osas enne läbi, kui majutaja kaasmajutajale taotluse saadab, aga kui lükkad väljamaksete jaotamise ettepaneku tagasi, peab majutaja saatma uue ettepaneku.
Kui oled väljamakse kinnitanud, hakkad broneeringute eest tasu saama umbes 24 tundi pärast iga külalise saabumist. Kui majutuskoha omanik muudab kokku lepitud väljamakset, rakendub see ainult broneeringutele, mis algavad pärast muudatuse kinnitamist.
Selles artiklis sisalduv teave võib olla vahepeal muutunud.