Soovitused kuvatakse pärast otsingu sisestamist. Sirvimiseks kasuta üles- ja allanoolt. Valimiseks vajuta sisestusklahvi („Enter“). Kui valisid fraasi, otsime seda. Kui valisid soovitustest lingi, avab brauser selle lehe.
Üksikasjalikud juhtnöörid

Palu abi või võta ühendust Airbnb toega

See artikkel tõlgiti automaatselt.

Olenemata sellest, kas oled majutaja või külaline, leia abi enne peatumist, selle ajal või pärast seda.

Võta ühendust oma majutaja või külalisega

Sõnumi saatmine on tavaliselt kiireim ja lihtsaim viis sinu kuulutuse või broneeringuga seotud probleemi lahendamiseks. Või proovi talle helistada.

Tutvu abikeskusega

Külasta abikeskust, et leida vastuseid levinud küsimustele, sealhulgas teavet:

Külasta lahenduskeskust

Kui sul on vaja turvaliselt saata või taotleda raha millegi eest, mis ei sisaldunud kuulutuses, külasta lahenduskeskust. Võime sekkuda ka siis, kui vajad abi üksikasjade lahendamisel oma majutaja või külalisega.

Võta ühendust Airbnb klienditeenindusega

Kas vajad veel abi või kaebust? Võta meiega ühendust e-posti, vestluse või telefoni teel numbril 1-844-234-2500.

Kas sellest artiklist oli abi?

Seotud artiklid

  • Giid • Külaline

    AirCover külalistele

    Iga broneeringuga kaasneb AirCover külalistele. Kui sinu Airbnb-ga on tõsine probleem, mida majutaja ei suuda lahendada, aitame sul leida sarnase majutuskoha (sõltuvalt sarnase hinnaga kohtade saadavusest) või maksame kogu või osa rahast tagasi.
  • Üksikasjalikud juhtnöörid
  • Üksikasjalikud juhtnöörid • Külaline

    Kui sul tekib peatumise käigus probleem

    Kui sinu peatumise ajal ilmneb midagi ootamatut, saada lahenduse leidmiseks esmalt sõnum majutajale. On tõenäoline, et ta aitab sul probleemi lahendada. Kui sinu majutaja ei saa sind aidata või soovid taotleda tagasimakset, oleme valmis sind toetama.
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru