Üksikasjalikud juhtnöörid
Miks võivad tarkvara kaudu ühendatud majutuskoha broneerimisel tekkida probleemid?
Miks võivad tarkvara kaudu ühendatud majutuskoha broneerimisel tekkida probleemid?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Kas sellest artiklist oli abi?
Seotud artiklid
Kuidas parandada tarkvaraga ühendatud kuulutuste tõrkeid
Tõrgete ülevaatamiseks ja parandamiseks logi lauaarvutis või mobiilseadmes oma Airbnb kontole sisse.- Majutaja
Uue väljamakseviisi seadistamine
Pärast väljamakseviisi lisamist tuleb see kinnitada, mis võtab veidi aega. Kui kinnitus on saadud, muutub väljamakseviisi olekuks „Valmis“. … - Reisihaldur
Reisi broneerimine kellegi teise jaoks
Programmis Airbnb for Work registreerunud inimesed saavad teiste eest tööreise broneerida. Neid inimesi nimetatakse reisiplaneerijateks.
Saa abi broneeringute, konto ja palju muuga seotud küsimustes.
Logi sisse või registreeru